Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De HUURLINGEN van de VRT... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16285)

Luddo 14 juni 2004 12:31

Het is menigeen al zeker opgevallen dat het Vlaams Blok ietwat voorzichtiger wordt aangepakt door de politiekcorrete "journalisten" van de media. Vooral bij de VRT is dat opvallend. Ze hebben door dat hun ondeontologische houding contraproductief werkt.
Het moet iedereen gisteren toch zijn opgevallen dat ze de smerigheid nu laten zeggen door zogenaamde "neutrale niet-politiekers uit allerlei "deftige" milieus.
- PROFESSOR Vermeersch van de Gentse universiteit: "' Zijn nazi's!"
- BARON Buysse uit het bedrijfsleven: "Wat zullen ze in het buitenland zeggen en schrijven!"
- THEO LOOG Torfs van de Katholieke kerk van België: "Dat miljoen kiezers zijn laaggeschoolden en onderontwikkelden...!"

Ik verwacht mij aan nog vele BV's die zich laten manipuleren om voor de camera en in de kranten het Vlaams Blok aan de schandpaal te binden.

Het zou nuttig zijn om hun uitspraken op te nemen en via internet massaal te verspreiden!

Wat denken jullie hiervan?

Bitweiser 14 juni 2004 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luddo

Ik denk dat je die mensen moet laten doen. Ze maken immers zichzelf belachelijk.

Etienne Vermeersch heeft al duizend keer gezegd dat hij vanalles kon en zou bewijzen. Dat hij het dan doet...

Ik zou er echt niet van wakker liggen. Ik denk zelfs dat de one-man show van Vermeersch weer extra stemmen heeft opgeleverd voor de partij...

Mvg,

Mc Mullem 14 juni 2004 13:32

laat die sukkelaartjes op den vrt maar doen. 't zijn nu eenmaal slechte verliezers......

aapje 14 juni 2004 13:45

Ik dacht dat deze campagne rond vrije meningsuiting ging?

prutske 14 juni 2004 13:56

Citaat:

Het is menigeen al zeker opgevallen dat het Vlaams Blok ietwat voorzichtiger wordt aangepakt door de politiekcorrete "journalisten" van de media. Vooral bij de VRT is dat opvallend. Ze hebben door dat hun ondeontologische houding contraproductief werkt.
Het moet iedereen gisteren toch zijn opgevallen dat ze de smerigheid nu laten zeggen door zogenaamde "neutrale niet-politiekers uit allerlei "deftige" milieus.
- BARON Buysse uit het bedrijfsleven: "Wat zullen ze in het buitenland zeggen en schrijven!"
- THEO LOOG Torfs van de Katholieke kerk van België: "Dat miljoen kiezers zijn laaggeschoolden en onderontwikkelden...!"

Ik verwacht mij aan nog vele BV's die zich laten manipuleren om voor de camera en in de kranten het Vlaams Blok aan de schandpaal te binden.

Het zou nuttig zijn om hun uitspraken op te nemen en via internet massaal te verspreiden!

zeker doen,die zogezegde betwters leren het toch niet. :evil:

athena 14 juni 2004 14:24

Alé alé Etienne Vermeersch dat is toch pure stand-up comedy, hoe hij zich gisteren weer zat op te winden, die vent is een godsgeschenk voor het Blok. Goed gelachen gisteren bv. hoe gaan we het Blok stoppen? Vera Dua: door een linkser beleid te voeren. :lol: :lol: :lol:

Bitweiser 14 juni 2004 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aapje

Inderdaad.... hij mag zijn mening vrij uiten...

Het Vlaams Blok is voor de vrije meningsuiting... Wij vragen dus niet liever. :P

dorus 14 juni 2004 14:46

Vermeersch is de kampioen van het knuffelbeleid en staat nu voor de totale mislukking van zijn aanpak. Als slechte verliezer gaat hij roepen en tieren.
Zijn uitval naar de 'kopstukken van het VB' was ronduit belachelijk. Ze zijn stuk voor stuk ver n�* WOII geboren. Hen uitschelden voor nazis is dus idioot.

Over baron B. moet ik zwijgen. Ik heb hem 30 jaar geleden zeer goed gekend. Ik denk er het mijne van en ik ben niet alleen...

Torfs hoort op een podium als stand up comedian.

Niemand heeft blijkbaar de moed te zeggen dat het migratiebeleid van de laatste 30 jaar volledig fout is gelopen.
Niemand lijkt te aanvaarden dat een maatschappij de verworvenheden van generaties, verdedigt en blijft verdedigen. Dat is een volkomen natuurlijke refleks. Met vreemdelingenhaat, fascisme, racisme en wat dan nog, heeft dat niets, maar dan ook niets te maken!

Nobody 14 juni 2004 16:04

De VRT voorzichtiger ??? Niet goed geluisterd vandaag naar het nieuws zeker ...

"Vlaams Blok viert feest op volkseigen deuntjes" ... ze pikken er dan 1 deuntje uit (Anton aus Tirol") waar iedere andere politiek correcte kiezer op elk volksbal zich trouwens ook op amuseert als er iets te vieren valt.

"De ophaling van het huisvuil in Antwerpen .... ; maar dat staat los van de verkiezingen"

Het belachelijk maken, kleineren en demoniseren gaat verder . De nationale zender die met belastingen , ook van die 1.000.000 kiezers , functioneert mag zich dat allemaal permitteren.
Hoe klein kan je zijn ????

Akkersloot 14 juni 2004 16:12

Citaat:

1. Maar dan wel van beide kanten. Zeker bij een publieke omroep.
2. Anders denkenden voor nazi's uitmaken hoeft niet onder vrije meningsuiting te vallen.

Sam 14 juni 2004 17:25

Volgens mij had Etienne gedronken!

Zou die man niet beter eens VERDRAAGZAMER optreden!

In ieder geval kan niemand ontkennen dat Etienne ook zei:
Ik moet toegeven dat ik een stukje van mijn hard verloren heb aan Groen! en ook een beetje aan rood!

Dus niet moeilijk dat die gast het Blok telkens komt afbashen!

Etienne zijn verhaaltjes zijn te objectief en rbijgevolg te licht bevonden!

maar dat hadden de meeste al door ;-)

Knuppel 14 juni 2004 18:19

Citaat:

Dat heel veel Vlamingen zich inderdaad een schuldgevoel zullen laten aanpraten. (Neen, geen Vlaams Blokkers)
Dat is nu eenmaal het meest beproefde systeem om dit land in stand, en de Vlaming onder de knoet, te kunnen houden.

aapje 14 juni 2004 23:09

Ach, een hond loopt na 10 jaar ook nog altijd achter zijn eigen staart...

TC 14 juni 2004 23:45

Citaat:

Dat is inderdaad zo. Onze etienne "pilarenbijter" vermeersch mag gerust zijn mening zeggen. Of die ook serieus gaat genomen worden is een andere vraag !!
En als hij stelt dat de kiezer GEEN gelijk heeft, dan vraag ik mij toch sterk af waar hij mee bezig is hoor. De kiezer heeft ALTIJD gelijk.

Wat wel opvalt is dat ze geen beelden geven van mensen die het schandalig vinden dat het Vlaams Blok nog maar eens genegeerd wordt.

1 ding weet ik wel zeker, na de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 gaan er koppen rollen en lijken uit de kast vallen !!!

ancapa 15 juni 2004 06:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door athena
Alé alé Etienne Vermeersch dat is toch pure stand-up comedy, hoe hij zich gisteren weer zat op te winden, die vent is een godsgeschenk voor het Blok. Goed gelachen gisteren bv. hoe gaan we het Blok stoppen? Vera Dua: door een linkser beleid te voeren. :lol: :lol: :lol:

[size=6]HILARISCH !! Wat een arrogantie !!

RAF COPPENS KWAM NOG ERNSTIGER OVER !!
[/size]

aapje 15 juni 2004 13:15

Citaat:

Dat is inderdaad zo. Onze etienne "pilarenbijter" vermeersch mag gerust zijn mening zeggen. Of die ook serieus gaat genomen worden is een andere vraag !!
Dan heb ik (en 4 miljoen vlamingen) toch ook het recht jou mening niet serieus te nemen? :roll:

Tegendradigaard 15 juni 2004 13:19

Sommigen snappen het nie goed.

De Luddo wil die mening van die drie mensen juist extra gaan uiten via het internet.

fleuri 15 juni 2004 13:46

Citaat:

Ik geloof dat hij er zowaar een orgasme van kreeg, zou het dan toch waar zijn dat sommige filosofen op de rand van de waanzin balanceren. :mrgreen:
Fleuri

herr fritz 15 juni 2004 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fleuri
Citaat:

Ik geloof dat hij er zowaar een orgasme van kreeg, zou het dan toch waar zijn dat sommige filosofen op de rand van de waanzin balanceren. :mrgreen:
Fleuri

Urbanus, vermeire, ... konden alleen maar werkloos toekijken hoe bepaalde individuen op de verkiezingshow ver onder hun prijs opereerden.
In het geval van Prof. Vermeersch: gratis zuipen.

fernand 15 juni 2004 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fleuri

Fleuri

Urbanus, vermeire, ... konden alleen maar werkloos toekijken hoe bepaalde individuen op de verkiezingshow ver onder hun prijs opereerden.
In het geval van Prof. Vermeersch: gratis zuipen.

Dienen Vermeersch is nen verdoken Vlaams Blokker, hij is reeds bezig aan de campagne voor 2006 :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be