Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Paul De Ridder (N-VA) voor unitair Brabant (https://forum.politics.be/showthread.php?t=162856)

De Brabander 8 november 2011 15:47

Paul De Ridder (N-VA) voor unitair Brabant

Geloof het of niet, maar Paul De Ridder verdedigt nu de stellingen van de B.U.B.. Ik kreeg hier net een artikel van hem van de B.U.B.-voorzitter doorgemaild. Het komt uit het advocatenblad "Vlaams Pleitgenootschap" van deze maand. Volgens hem is Brabant Vlaanderen niet ! Man, man, man ! Ik heb al wat gelezen van die flaminganten, maar dit slaat werkelijk alles !! :lol: Allez, ik vind het super, hè. ;-)

Frans Oghtendlicht 8 november 2011 17:17

Ik dacht dat dat zo een orangist was?

De Brabander 8 november 2011 17:19

Il évolue.

giserke 8 november 2011 17:25

Link naar bron?

De Brabander 8 november 2011 17:43

http://www.vpgbrussel.be/nl/Page/6/Poelaerplein.aspx

Het nieuwste nummer staat er nog niet bij.

De schoofzak 8 november 2011 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5788663)
Geloof het of niet, maar Paul De Ridder verdedigt nu de stellingen van de B.U.B.. Ik kreeg hier net een artikel van hem van de B.U.B.-voorzitter doorgemaild. Het komt uit het advocatenblad "Vlaams Pleitgenootschap" van deze maand. Volgens hem is Brabant Vlaanderen niet ! Man, man, man ! Ik heb al wat gelezen van die flaminganten, maar dit slaat werkelijk alles !! :lol: Allez, ik vind het super, hè. ;-)

Als ge het op mail binnengekregen hebt, dan kunt ge het wellicht knippen en plakken ??

Er zijn evenwel nog van die berichten langs die kant binnengekomen, waar de conclusie ronduit 180 ° in de verkeerde richting stond.

giserke 8 november 2011 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5788951)
Als ge het op mail binnengekregen hebt, dan kunt ge het wellicht knippen en plakken ??

Er zijn evenwel nog van die berichten langs die kant binnengekomen, waar de conclusie ronduit 180 ° in de verkeerde richting stond.

Die gast is bekwaam die teksten te vervalsen. Zou ik niet betrouwen dus.

vrijevlaming 8 november 2011 19:18

bron?

job 8 november 2011 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5788663)

Kan jij je bladvulling ook duiden ?

De Brabander 8 november 2011 19:40

Ik heb het in PDF, hè. Wat moet ik ermee doen? Overschrijven? We zijn niet meer in de Middeleeuwen, ze. Vergeet 1302 maar.;-)

mkb 8 november 2011 19:54

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5789236)
Ik heb het in PDF, hè. Wat moet ik ermee doen? Overschrijven? We zijn niet meer in de Middeleeuwen, ze. Vergeet 1302 maar.;-)

Ingewikkelde materie. Hier is een gedetailleerd actieplan.

job 8 november 2011 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5789236)

Dan kan je het hier zelfs makkelijk plaatsen.
We leven immers niet meer in 1302.
Maar ook niet meer in 1830.
Het is reeds -schrik niet- 2011.

De Brabander 8 november 2011 20:22

België bestaat al 181 jaar?;-)

job 8 november 2011 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5789356)
België bestaat al 181 jaar?;-)

Maar nog steeds geen bron...

De Brabander 8 november 2011 20:42

Ik laat de primeur aan de B.U.B.. Ik ben maar lid, hoor. Ik beslis niet over publicaties. Ik denk dat ze er wel iets over zullen schrijven en het dan op hun site publiceren.

job 8 november 2011 20:54

Zolang je geen bron vermeldt valt deze draad onder 'K&K'.

mkb 8 november 2011 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5789398)
Ik laat de primeur aan de B.U.B.

Waarom maakt u dan deze draad? :roll:

solidarnosc 8 november 2011 21:27

Ik meen me te herinneren dat ie in het verleden al iets gelijkaardigs heeft gezegd waarin ie zich profileerde als Brabander en niet als "Vlaming". Als ik me niet vergis is de man trouwens historicus die al veel heeft geschreven rond Brussel en Brabant of het zou een andere De Ridder moeten zijn. Eens googelen.

solidarnosc 8 november 2011 21:30

Citaat:

Brussel : geschiedenis van een Brabantse stad
door Paul De Ridder.

De Brabander 10 november 2011 18:59

De B.U.B. heeft er iets over geschreven, maar de tekst staat er nog niet bij, denk ik:

http://www.unionbelge.be/?p=4876

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be