![]() |
Medische (non)sens(e)
Heeft u een klein medisch klachtje, probleempje of een heel medisch levensverhaal wat u wil delen met de rest van het forum.
Koude voeten, gebroken tenen, ... Deel het hier. ;) Naar het schijnt is er hier een medisch team actief wat zelfs House himself doet blozen. (Ik wil de rest van de threads ook niet verstoren en mensen niet ongewild met dingen confronteren ook wel. Ik heb daarvoor een oude thread proberen recupereren, maar toen kon ik me een half uur niet meer inloggen. :? :B-fly: |
Geloof me, het verband tussen een bak duvel en Dronkoers' die bierscheten laat is 100 % echt
|
Mijn kleine teen doet pijn.
|
@Kwaadste: hopelijk spreek je niet uit ondervinding. :?
@Bgf: Sterkte. :p Dat topic wat ik wanhopig probeerde op te halen was trouwens van jou, bgf! :D OT: Mijn handen zijn wat uitgedroogd. En de vreemde druk beneden in mijn hals is er weer. |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=141531 |
Sinds een korte periode heb ik schijt aan alles.
|
Vandaag op en top gezond.
|
Ik heb last van koude rillingen, lichte koorts en kortademigheid sinds 3 dagen. :x
Blijkbaar is het "op mijn longen geslagen". Het piept ook wanneer ik adem.;-) |
Citaat:
|
Nek zit vast. Al weken. Vermoedelijk gewoon te dik.
|
Ik rook teveel, drink te weinig, heb platvoeten, ben blond :-(, mijn vrouw begrijpt me niet, ik heb een bril, maar geen natte dromen meer.
Weeg 70 kg bij 1 meter 90, heb last van winderigheid en ik heb het altijd steenkoud... Kan niet schaatsen en fietsen en dat voor een Ollander, geef niets om korfbal, heb last van enge dromen waarin planetoïden op Aarde storten of Madonna mij vraagt haar oraal te verwennen. Mijn vrouwelijke manager is een bitch die de pik op mij heeft. Het leven is één tranendal. |
e coli helicobacter 0125
Tien dagen antibiotica zes maand beschermende medicatie, daarna nieuwe bloedanalyse |
Citaat:
Ja madonna, dat moet oppressief zijn. Ik zou zelfmoord plegen in mijn droom. |
Heb de ziekte van Meniëre maar gelukkig nog redelijk mild. Verder redelijk gezond :p
|
Citaat:
|
Meuniere bedoel je? Lek in je evenwichtsorgaan?
Gelukkig ben je geen piloot, anders had je het gehad met je broodwinning. Zoals iemand die ik ken. |
Mijn oorlellen doen al heel de dag pijn. 8O
|
is mysantropie een ziekte ?
|
Citaat:
|
En geen rockconcerten, achtbanen of diepzeeduiken. Maar daar kan je mee leven inderdaad. :-)
Ik heb een allergie voor katten, en die speelt op als ik maar naast een katteneigenaar zit die zijn beest heeftvastgehad of in zijn kattenharige zetel heeft gezeten... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be