![]() |
Verpletterend: creationisme voorgoed de mond gesnoerd
Ons Chromosoom nr. 2 blijkt het verpletterende bewijs te vormen dat de mens en de grote apen een gemeenschappelijke voorouder hebben. Leuk weetje: de man die dat hier uit de doeken doet is een overtuigd en praktiserend katholiek.
|
Citaat:
en wetenschap is geen geloof (of toch niet helemaal) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt zelf een verband tussen de twee gelegd, dat er niet is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bewijs heeft geen enkele invloed op het (voort)bestaan van Creationisme omdat Creationisme een geloofszaak is die per definitie losstaat van elk bewijs. Als iemand echt gelooft dat hij een kikker is, zal geen enkel bewijs (spiegel, foto;s , getuigenissen) hem van het tegendeel kunnen overtuigen. Maar wel een fijn filmpje. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat het alleen belachelijker en argumentlozer maken, het creationisme. |
In den beginne was er een vliegend bord spaghetti...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik zal het filmpje eens UITkijken |
Overtlaatst vroeg iemand mij waarom ik geloof in evolutie. Mijn antwoord was dat ik helemaal niet "geloof" in evolutie, aangezien het een wetenschap is, gebaseerd op bewijs. Bijgevolg hoef ik helemaal niet te geloven. Hij was hiervan licht van slag en vroeg meer uitleg.
Onder meer gaf ik hem exact dit voorbeeld, waarbij 2 chromosomen van de chimpansee identiek zijn aan het eene chromosoom 2 van de mens. Dit kan je aflezen als uit een boek. Bijgevolg is het onweerlegbaar dat we ooit 1 diersoort waren. Het moment waarop het menselijk chromosoom 2 ontstaan is, is exact het moment waarop de 2 diersoorten gesplitst zijn. |
Citaat:
|
Met het idiote concept creationisme werd al lang geleden de vloer geveegd. Maar dat neemt niet weg dat elk bijkomend argument tegen die debiliteit een goede zaak is.
|
Citaat:
Het is alleen de domme wetenschap die meent dat het leven door toeval is ontstaan uit de levenloze natuur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be