![]() |
Gods wil en de wil van het volk*******3
Van een reeks van pilaren van het geloof (het geloof in God en Zijn engelen, Zijn Boeken, Zijn Boodschappers, de Laatste Dag, en veel goede en slechte)
: En moslims geloven dat Allah - de Almachtige - als veel dingen tot de oprichting gebeuren door de wil van God en Zijn wil, en ze met hen gebeuren, goedschiks of kwaadschiks, zij met hen of niet leuk vond, als een generator rechten en het uur van zijn dood, geslacht, intelligentie en lengte en zijn paleis, en de schoonheid en lelijkheid, en zijn vader en moeder .. .. Deze dingen niet zijn inkomsten voor de mensen die naar eigen goeddunken, maar is blij met wat God heeft gekozen, zegt hij: { (68) Uw Heer schept naar zijn welbehagen en kiest vrijelijk; maar zij (de valsche goden) hebben geene vrije keuze. Geloofd zij God, en verre zij hij verwijderd van de afgoden welke zij met hem vereenigen. } verhalen: 68]. Evenals de verzekerde patiënt het decreet van Allah, indien bij een ramp als de dood of ziekte, hij weet dat versoepeling van hem op de opstanding en de reiniging van zijn zonden. Hij zegt: { (107) Indien God u door een ongeval bedroeft, is er niemand die het van u kan afnemen behalve hij; en indien hij u iets goeds toekent, is er niemand die zijne goedheid kan beletten. Hij kent het toe aan degenen zijner dienaren die hem behagen; en hij is genadig en barmhartig. } [Yunus: 107]. Naast het te geloven wat er gebeurt in het universum om hem heen, en het is niet inkomen aan de wil van de rechten hierop, is de samenstelling van de wolken en regen, en het ontstaan van bliksem en donder ... Etc., dit is niet zo veel inkomsten voor de mensen, wordt in deze soort van het lot moet het moslimgeloof en de goedkeuring van, want het ligt volgens de wil van God en Zijn wil. Deze Abraham - vrede zij met hem - geloof dat Gods universum, en hoe niet te geloven in, die een unitaire?! Werpt zijn betoog overtuigend stelling op de oprechtheid van de Koning, die ontkende het bestaan van God, Ibrahim zei: { (258) Hebt gij niet teruggeblikt op hem die met Abraham over God heeft gestreden, omdat God hem het koninkrijk had gegeven. Toen Abraham zeide: Mijn Heer is hij, die leven geeft en doodt. Hij antwoordde: Ook ik maak levend en dood. Abraham hernam: Hij brengt de zon van het Oosten hierheen, breng gij die van het Westen. De ongeloovige was verbaasd. God leidt de ongeloovigen niet. [Baqarah: 258]. Ibrahim leerde het is de wil van God alleen, en dit kaafir ontkent het bestaan van God, zei tegen hem Ibrahim - vrede zij met hem - dat de zon komt uit Marokko, wat is er gebeurd? Hij zegt: (258) Hebt gij niet teruggeblikt op hem die met Abraham over God heeft gestreden, omdat God hem het koninkrijk had gegeven. Toen Abraham zeide: Mijn Heer is hij, die leven geeft en doodt. Hij antwoordde: Ook ik maak levend en dood. Abraham hernam: Hij brengt de zon van het Oosten hierheen, breng gij die van het Westen. De ongeloovige was verbaasd. God leidt de ongeloovigen niet. } [Baqarah: 258]. De moslim gelooft dat ieder mens een wil heeft, ermee doen wat hij wil en laat wat hij wil, van staan, zitten en praten en eten en drinken en beweging ... En dergelijke, al deze daden van zijn wil, die God in de mens, hoewel behorend tot de wil van God - de Almachtige - omdat God is de Schepper van de mens en de schepper van zijn wil en het vermogen. Hij zegt: (29) Maar gij zult niet willen, tenzij God wil, de Heer van alle schepselen. } [Pelleteren: 29]. Moslim weet dat hij niet begrijpt dat God de onderwerpen voor hun daden gedwongen, en dan oordelen ze tegen die tijd, want dit is niet correct met wat hij gelooft is erkend van rechtvaardigheid Allah - de Almachtige - die niet onderdrukt mensen iets, is het bekend dat Allah - de Almachtige - de creatie van twee paden, het pad van de leiding en door middel van misleiding, en bereid zijn - de Almachtige - om de menselijke A-wegen te kiezen, nadat de mens weg van goed en kwaad weg, hij zegt: { (10) En hebben wij hem niet de twee groote wegen, des goeds en des kwaads vertoond? } [Van: 10] en beval de mensen om te wandelen in de weg rectum, en beloofde hen een grote beloning, dat liep over de aanpak van God, en waarschuwde hen van kufr en dwaling, en Oadhm zware straffen voor. En God - de Almachtige - Hij houdt van Zijn dienaren om te wandelen in die in goed vertrouwen, niet voldoet aan de slaven verleiding en misleiding, zegt hij: (7) Indien gij ondankbaar zijt, waarlijk, God heeft u niet noodig; doch hij bemint geene ondankbaarheid bij zijne dienaren; maar indien gij dankbaar zijt, zal hij zich zeer met u verheugen. Eene beladen ziel zal den last eener andere niet dragen; daarna zult gij tot uwen Heer wederkeeren, en hij zal u verklaren wat gij verricht hebt en u dienovereenkomstig beloonen; Want hij kent de binnenste deelen uwer borsten. } [klieken: 7]. De moslim weet dat God heeft laten zien aan de mens door de leiding, en stuurde zijn apostelen, en zond met hen boeken om mensen op te roepen tot geloof in God - de Almachtige - en hem te gehoorzamen, en hen te waarschuwen voor afwijking van Gods weg rechtdoor, zegt hij: (29) En zeg: De waarheid is van uwen Heer; laat dus ieder, naar hij wil, gelooven of ongeloovig zijn. Waarlijk, wij hebben den onrechtvaardige het hellevuur bereid, waarvan de rook en de vlam hem als eene tent zullen omringen. En als zij hulp verlangen, zal men hun water geven, gloeiend als gesmolten metaal, waardoor hunne aangezichten zullen verbrand worden. Welk eene ellendige vergelding, en welk een onzalig verblijf! } [Kahf: 29]. Hij zegt: { (3) Wij hebben hem zeker op den weg geleid, of hij dankbaar, dan wel ondankbaar zou zijn. } [de mens: 3]. De Koran vertelt mensen wat was Samoed afgedwaald, die mustahabb op het rechte pad van God, zegt hij: { (17) En wat Thamoed betreft wij leidden hen, maar zij beminden de blindheid meer dan de ware richting; daarom overviel hen het vreeselijk gedruisch van eene schandelijke straf, om hetgeen zij hadden verdiend. [Gescheiden: 17]. Tussen het rechte pad van God voor hen, maar ze hadden geen Askouh en volgde Satan. En moslims geloven dat Allah - de Almachtige - zo veel mogelijk middelen van bestaan en verstaan, u niet zult sterven tot volledige levensonderhoud. Allah zegt: { (22) Uw onderhoud is in den hemel; en evenzeer bevat hij datgene, wat u werd beloofd. (23) Daarom zweer ik bij den Heer van hemel en aarde, dat dit zekerlijk de waarheid is; overeenkomstig datgene, wat gij zelf zegt. } [Alone: 22-23]. A (: (zal niet sterven pas voltooid in hun levensonderhoud) [De uitspraak en Ibn Abi Dunya. Moslim en hij is verzekerd als hij weet dat, en zeggen: als Hasan al-Basri zei - moge God hem genadig zijn - heb ik geleerd dat mijn levensonderhoud geen rekening anderen Vatmon mijn hart. De moslim is niet Etwakl (lui en wachten op een leven), maar om de middelen die voedsel komen, is het van zo veel als Allah - de Almachtige - zelfs als het nam het terrein, en vertrouwen in God, leven volgens Gods gezegend met een veel, zei hij (: (als je Toklon op Gods recht geschonken, naar Rozktm als schoppen de vogel, en word Khmasa Btana go) [Tirmidhi]. De moslim gelooft dat voor hem en het einde van de oude handen van God - de Almachtige -, kan niet een te vertragen of te bieden iets dergelijks, en dat zal niet dezelfde sterven voordat zij voldoen aan voor het, zegt God - de Almachtige - { (145) Geene ziel kan sterven dan op Gods verlof, naar het boek waarin de bestemming van alle dingen is opgeschreven. Wie de belooning in deze wereld verlangt, zullen wij die geven; wij zullen haar echter ook hun geven, die hunne belooning in het toekomstige leven verlangen. De dankbaren zullen wij beloonen. [Al-Imran: 145]. Mevrouw Umm Habiba man de Boodschapper van Allah ((O Omtni mijn man de Boodschapper van God (en de vader van Abu Sufyan, en mijn broer Sid (Bedoeld om de God-oude en leeftijden aan alle andere genieten verlengen), de Boodschapper van Allah (:. (Moeten vroeg God om vermenigvuldigd volwassenheid, en de dagen van genummerd, en het levensonderhoud van verdeeld is, zal niets voor zijn ontbinding, versnellen of vertragen iets voor ontbinding, als je vroeg God om Aaivk van de kwelling van het vuur of kwelling in het graf was goed en de beste) [Muslim].En de rest van het interview |
Allah is zo vrijgevig dat zijn volgelingen op gebied van mensenrechten en wetenschap achter staan tov de westerse beschaving.
|
Ja, mijn lieve broer
Almachtige God, zeer royaal en zeer medelevend Vertel ons de goede en belang voor ons en brengt ons weg van het kwaad en schade God geleid je tot de islam |
God is een construct die ze moderator hebben gemaakt. Meer heb ik hier niet over te zeggen.
|
Mijn lieve broer
Alles wat er aan de hand binnen in u dat u me vragen over Ik ben hier tot uw dienst God geleid je tot de islam |
ben jij familie van Corse?
|
Nee mijn lieve broer
Ik ben niet een van die familie Ik kom uit een andere familie Bedankt voor uw vraag God geleid je tot de islam |
Citaat:
|
Still not making sense I see
|
Citaat:
|
Mijn lieve broer
God is door het geloof van mensen van alle profeten en de goddelijke boeken, omdat ze leiden allemaal tot de Heilige Koran en de islam God geleid je tot de islam |
Citaat:
|
Citaat:
De pathologische inslag van de stichter-führer van de islam leidt ertoe, dat nogal wat adepten daarvan een aandoening hebben die vergelijkbaar is met bepaalde vormen van fysiek/mentale ongevoeligheid: http://www.neuropathie.nu/erfelijke-...n-5-typen.html Arme jongen... |
Ja, mijn lieve broer
Enduring boodschap van de profeten in de heilige boeken en de Psalmen, de Thora en het Evangelie en de Koran komen allemaal uit God, de bron is niet een partner en hadden niet de eigenaar worden niet geboren Schepping van het heelal en alles wat we weten en wat we niet weten Dus deze mensen bekeren tot de islam Daarom zijn deze mensen zeggen Ik getuig dat er geen God is dan Allah en dat Mohammed de boodschapper van God en dat Jezus is de dienaar van God en Zijn Boodschapper God geleid je tot de islam |
Citaat:
Waarom geleide God die dan niet tot de islam ? |
Toch rare beestjes die gelovigen. Enerzijds beweren ze dat de mens geschapen is in het evenbeeld van jehova/god/allah, dus met verstand. En toch zijn het de gelovigen die liever geloven dan dat verstand te gebruiken.
Gezond verstand leidt onvermijdelijk tot Atheisme. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze verboden hun gelovigen naar andere meningen (als zijnde ingegeven door de duivel) te luisteren. Sommigen noemden zichzelf zelfs “het zegel” , de laatste profeet. Elk nieuw inzicht of wetenschappelijke ontdekking wordt dus al meteen afgewezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be