Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Immigratie en integratie? E-migratie is de oplossing! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163024)

E. Migrant 11 november 2011 09:46

Immigratie en integratie? E-migratie is de oplossing!

Dit subforum heet "Immigratie en integratie".

Nochtans is de oplossing voor alle problemen besproken in de topics die hier in dit subforum gepost worden: E-migratie.

De problemen zijn groot en kunnen enkel groter worden. Oplossingen zijn er niet. Zo simpel is het. Toch niet oplossingen "in the box".

"Out of the box" dus: weg van "hier". Dat geldt uiteraard alleen voor die mensen die menen problemen te ervaren. De rest kan rustig blijven genieten van de steeds verder voortschrijdende "verrijking".

Cynara Cardunculus 11 november 2011 10:03

"Weg van hier" inderdaad. Maar weet jij nog een plaatske waar de islamitische verrijking nog niet is doorgedrongen? Ik dacht steeds iets als Zuid Amerika of Nieuw Zeeland, maar dat blijkt ook al besmet te zijn.

E. Migrant 11 november 2011 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5794827)
"Weg van hier" inderdaad. Maar weet jij nog een plaatske waar de islamitische verrijking nog niet is doorgedrongen? Ik dacht steeds iets als Zuid Amerika of Nieuw Zeeland, maar dat blijkt ook al besmet te zijn.

Ik weet inderdaad plaatsen die ideaal zijn om naar te e-migreren. Maar uiteraard ga ik dat niet op dit forum in het lang en het breed uitleggen. Anders wil iedereen er naartoe en worden die plekken onbetaalbaar en onleefbaar.

Ik vind daarom dat degenen die zo wijs zijn om te emigreren ook tevens zo wijs moeten zijn om zich te organiseren om hun belangen veilig te stellen tegen de tijd dat de "grote witte volksverhuizing" in Europa zal op gang komen.

Wil je meer weten? PM.

Cynara Cardunculus 11 november 2011 10:41

ik wil naar hier:

http://leovazq.wordpress.com/2010/09...ise-in-latvia/

Torkilson 11 november 2011 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5794871)

Echt? Als dat geen geweldig nieuws is. :roll:

OilOnFire 11 november 2011 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5794871)

Ik, niet meer! ; ge hebt die plek net definitief verpest!:x

alice 11 november 2011 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson (Bericht 5795315)
Echt? Als dat geen geweldig nieuws is. :roll:

Hoezo? Wat wil je hiermee persoonlijk aan Cynnie zeggen?:evil:

andev 11 november 2011 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 5794810)

Nochtans is de oplossing voor alle problemen besproken in de topics die hier in dit subforum gepost worden: E-migratie.

De problemen zijn groot en kunnen enkel groter worden. Oplossingen zijn er niet. Zo simpel is het. Toch niet oplossingen "in the box".

"Out of the box" dus: weg van "hier". Dat geldt uiteraard alleen voor die mensen die menen problemen te ervaren. De rest kan rustig blijven genieten van de steeds verder voortschrijdende "verrijking".

Kan toch niet zijn dat we zelf ons eigen land zouden moeten verlaten vanwege de invallers die zich hier komen nestelen...
Toen de nazi's onze contreien overspoelden werden ze uiteindelijk ook weer weggejaagd en waren het niet wij die vertrokken!
Trouwens, waar we ook zouden gaan, de multiculpest zou ons wel vinden...

Torkilson 11 november 2011 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5795568)
Hoezo? Wat wil je hiermee persoonlijk aan Cynnie zeggen?:evil:

Dat ik het verrijkend zou vinden, mocht hij het hier aftrappen. Hebt ge daar een probleem mee?

Cynara Cardunculus 11 november 2011 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson (Bericht 5795799)
Dat ik het verrijkend zou vinden, mocht hij het hier aftrappen. Hebt ge daar een probleem mee?

gij denkt toch niet dat gij daarginds zou binnenmogen?

Torkilson 12 november 2011 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5795916)
gij denkt toch niet dat gij daarginds zou binnenmogen?

Waarom niet? Ge zoudt mij zelfs niet herkennen.

artisjok 12 november 2011 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 5794810)

Dat is een goed idee.
Wanneer de racisten vertrokken zijn, kunnen we eindelijk met de overigen de problemen aanpakken.

Elbow 12 november 2011 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5796499)
Dat is een goed idee.
Wanneer de racisten vertrokken zijn, kunnen we eindelijk met de overigen de problemen aanpakken.

Wanneer de racisten vertrokken zijn naar hun heimweeland, hoeven er geen problemen meer aangepakt te worden. Bye bye, grootstedelijk beleid : niet meer nodig. Bye bye extra gevangenissen en politiemacht : niet meer nodig. Bye bye concentratiescholen : van de baan. Bye bye gesloten jeugdinstellingen: de meesten kunnen dan dicht. Bye bye staatsveiligheid : de terroristen in spé zijn terug thuis in Allahtonië.

alice 12 november 2011 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson (Bericht 5795799)

Ja, je provoceert en doet dit bewust, zegt wel iets over jou houding op het forum!

cairn 12 november 2011 11:05

Citaat:

Dat is een goed idee.

En ik die dacht dat er geen problemen waren volgens jou.De open deur om de resterende minderheid originelen aan te pakken nietwaar.

Alboreto 12 november 2011 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5796644)
Ja, je provoceert en doet dit bewust, zegt wel iets over jou houding op het forum!

Look who's talking 8-)

artisjok 12 november 2011 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cairn (Bericht 5796654)
En ik die dacht dat er geen problemen waren volgens jou.

Dat heb je dan verkeerd gedacht.
Wellicht heb je selectief en/of bevooroordeeld mijn posts gelezen.
Troost je, je bent niet de enige.

Albrecht 12 november 2011 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 5795740)
Kan toch niet zijn dat we zelf ons eigen land zouden moeten verlaten vanwege de invallers die zich hier komen nestelen...

De gehele volksverhuizingen uit de middeleeuwen komen daar op neer, eigenlijk. :-D

smiley 12 november 2011 14:02

Citaat:

Dat is een goed idee.
Wanneer de racisten vertrokken zijn,..

Dus de autochtoon is het probleem ?

Citaat:

..kunnen we eindelijk met de overigen de problemen aanpakken.
Zijn ze die problemen nu al niet tientallen jaren, volgens uw aanpak, aan het aanpakken ? Je hebt toch speciaal voor die doelgroep (andere inwijkelingen hadden en hebben dat helemaal niet nodig, die integreren zich zonder probleem) straathoekwerkers, positieve discriminatie, cgkr, snelbelgwet, inburgeringscursussen, ook speciaal voor die doelgroep uitzonderingen in de wet gemaakt (alle belgen zijn niet gelijk, sommige nieuwe belgen zijn gelijker) en ook nieuwe wetten op maat gemaakt speciaal voor die doelgroep, ook was er plots sprake van 'integratie moet van 2 kanten komen' zodra men met een groep te maken kreeg die zich niet wou aanpassen, polts was er ook sprake van 'integratie met behoud van eigen indentiteit', ook speciaal voor die doelgroep werd er een grotere beperking op vrije meningsuiting ingevoerd (men mag immers niet 'stigmatizeren' zoals dat heet, het probleem mag men niet niet meer bij naam noemen, men moet nu 'jongeren' zeggen en 'islamofobie' moet bestreden worden) strafrechterlijk zachte aanpak, politie mag niet optreden om niet te 'provoceren' om de boel niet verder te doen escaleren (ze hebben nogal lange tenen ziet u) enz enz. En wat is na tientallen jaren het resultaat ?

Citaat:

De collaboratie van de multiculti's

"Ik verwijt onze politici en al de aanhangers van het verkeerd begrepen multiculturalisme dat ze verraad plegen aan de principes waar onze voorouders zo hard voor gevochten hebben. Die hebben van dit kleine stukje van de wereld iets unieks gemaakt op het gebied van democratie, welvaart, vrijheid en verdraagzaamheid. Dat alles - waarvoor die moslims naar hier komen tussen haakjes - wordt nu kapot gerelativeerd."
prof. islamoloog URBAIN VERMEULEN http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...opic.php?t=798

Elbow 12 november 2011 14:13

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5797045)
Dus de autochtoon is het probleem ?

Volgens artisjok zijn de autochtonen het probleem, ten minste die autochtonen die weigeren zich te integreren en te assimileren in het islamitisch maatschappijmodel, zoals zij doet.
99,999999999 % van de autochtone bevolking zien zo'n geestelijke verknechting tot dat prémiddeleeuws model niet zitten wegens werkelijk te afstompend.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be