![]() |
Schoenendraad!
Drop hier je schoenenstijl. Pas op, iedere persoon heeft een eigen smaak. We lachen elkaar niet uit! 8-)
Ik begin zelf even. Dit soort schoenen draag ik graag: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
't Wordt tijd dat ik u ne keer teensletsen kado doe, ik zie het al. ;-)
mijn favorieten: ![]() |
|
@Bobke: uw afbeelding is niet zichtbaar. Misschien kan je nog eens proberen of gewoon een link plaatsen.
|
Citaat:
|
![]() |
Ik draag normaal gezien een paar lichte, klassieke zwarte schoen.
Wegens een verstuikte enkel draag ik de laatste tijd zwarte laarzen van het Belgische leger, voor extra ondersteuning. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
@ Albrecht: 18 jaar ongeveer en je draagt al echte mannenschoenen :mrgreen:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
![]() of zwarte sportschoenen |
![]() |
Ik begrijp niet wat iedereen heeft met schoenen. Mij interesseert dat geen bal, echt-echt niet. Ik beschik alleen over een basic-uitrusting en da's meer dan genoeg.
Dit wil zeggen: 2 paar gewone schoenen, 2 paar sportschoenen, 1 paar korte laarsjes en 1 paar winterbotten. . Ik ga 1 keer per jaar dik tegen mijn goesting een schoenwinkel binnen. Gegarandeerd sta ik na 15 minuten terug buiten. PPfff...ik HAAT al dat gedoe en gepas in zo ne winkel. Zelfde probleem met kleren kopen: ik haat dat zomogelijk nog meer. Al die "madammen die 15 keer achtereen richting paskamer vertrekken". Bij mij is dat kort en bondig se. Ik kom de winkel binnen, grabbel bijeen hetgeen ik nodig heb, stap richting pashokje en alleen hetgeen past koop ik.:lol: Loop-loop-ren richting kassa, vlug betalen en ik ben ervan af. Kortom: ik HAAT shoppen. Wss ben ik abnormaal?:lol: |
Citaat:
Weet jij soms waar ze die hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be