![]() |
Welke tijdschriften lezen jullie zoal?
Na de tekenfilmdraad, de schoenendraad... nog een draadje om eens iets meer te weten te komen over de individuele forummer hier. ;-)
Ik heb het dus over tijdschriften, geen kranten. We lachen elkaar dus ook hier niet uit, ook niet mocht er iemand de Joepie lezen, akkoord? ;-) O ja, ik zal zelf maar aftrappen, zeker? ;-) - Aardschok - Doorbraak - Formule1.nl - Knack - National Geographic Magazine - Rock Tribune - RTL-GP |
Humo (zelf gekocht)
Knack (met een dikke week vertraging van de buurvrouw, in ruil voor mijn oude Humo) Joepie (van mijn oudste dochter) Penny (van mijn jongste dochter) Stripgids (van de bibliotheek, gratis) Onderox (van de bakker, gratis) en soms een mountainbike-blad (geen voorkeur voor bepaalde uitgaves) en heel soms (2 a 3 keer per jaar) Motoren en Toerisme |
-Geeneen-
|
Auto, Motor und Sport.
http://www.auto-motor-und-sport.de/ |
Time, Newsweek en Business Week doorblader ik af en toe bij de krantenboer, afgelopen zomer enkele nummers van 't Pallieterke gekocht.
|
Professioneel: te veel om op te noemen... (ik schat een dertigtal).
|
Citaat:
|
Voetbal International (abonnement)
National Geographic (koop ik af en toe los) Knack (bij m'n schoonouders) |
Thuis, zowat elk populair wetenschappelijk magazine dat in de doorsnee krantwinkel in't rek staat.
|
Knack en die 1 �* 2 keer per jaar dat ze iets interresants brengen de Humo.
De rest van mijn lectuur komt van het internet. |
Bluff-Europe.
Cardplayer. Pokerplayer. |
Humo, i-Create en Mac-fan.
|
Flair, libelle, Margriet en Mijn Creatieve Hobby
|
Aangezien het hoog tijd is om m'n date met Nynorsk te researchen :
Flair, Libelle, Margriet en Mijn Creatieve Hobby |
Citaat:
Je stelt me teleur. :-( |
Nu en dan koop ik eens 'Quest', maar dan enkel om iets te lezen te hebben in de trein als mijn boeken uit zijn.
|
Citaat:
|
Enkel abonnement op MO*
mo.be |
'k Lees geen tijdschriften meer. Staan vol rommel. Op de sites van Knack en Trends ga'k wel eens piepen. En op die van nog veel meer media. Maar tijdschriften kopen... pffff
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be