Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Stemmen voor K&K (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163107)

Alboreto 12 november 2011 21:20

Stemmen voor K&K

Ik zag onlangs een aantal draden die duidelijk in K&K horen.

Mocht het (qua tijd en moeite, want technisch is het sowieso) haalbaar zijn zou het interessant kunnen zijn een 'vote for K&K' knop te voorzien.

Dit zou het voor de mods makkelijker maken om de andere fora van onzin te vrijwaren.
Ze zouden dan bv enkel de meest gestemde draden moeten controleren.

bgf324 13 november 2011 03:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5797947)

Mocht het (qua tijd en moeite, want technisch is het sowieso) haalbaar zijn zou het interessant kunnen zijn een 'vote for K&K' knop te voorzien.

Dit zou het voor de mods makkelijker maken om de andere fora van onzin te vrijwaren.

Waarom in het Engels?

Alboreto 13 november 2011 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5798408)
Waarom in het Engels?

Heb er niet bij stil gestaan.
Naar analogie van de 'I like' zeker?

Mag in het Vlaams voor mij.

Dus mss twee extra knoppen naast het driehoekje

'I Like' en 'K&K'

chinaski 13 november 2011 14:15

Zo'n functie bestaat al: als u van mening bent dat een draad niet thuishoort op de plaats waar hij staat, dan kunt u dat melden d.m.v. het rode driehoekje. Dat gebeurt nu trouwens ook geregeld en wij verplaatsen dan ook bijna dagelijks draden, onder meer naar K&K. Hoe dan ook: er bestaan geen plannen om populariteitsmeters als "vind ik leuk" of "vind ik thuishoren in K&K" in te voeren.

Met vriendelijke groeten
chinaski

Rudy 13 november 2011 18:27

Citaat:

Alboreto. Waar halen wij het lef vandaan om te oordelen in de plaats van de moderatie.
Politics is nog verre van een G1000, of G700. Dit doet geen afbreuk. G1000 had deze website misschien moeten omarmen. David Van Reybrouck had het moeten weten.
Ondertussen gebeurt alles met studentief vrijwilligerswerk. En, is wie dit niet respecteert niet welkom.
Een groter draagvlak ? Daa ben ik het volledig mee eens;

Rudy 13 november 2011 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chinaski (Bericht 5799009)
Zo'n functie bestaat al: als u van mening bent dat een draad niet thuishoort op de plaats waar hij staat, dan kunt u dat melden d.m.v. het rode driehoekje. Dat gebeurt nu trouwens ook geregeld en wij verplaatsen dan ook bijna dagelijks draden, onder meer naar K&K. Hoe dan ook: er bestaan geen plannen om populariteitsmeters als "vind ik leuk" of "vind ik thuishoren in K&K" in te voeren.

Met vriendelijke groeten
chinaski

Beste Chinaski.

Dat weten we al .... jaren. Wat ons niet aanstaat melden we via dat gevarendriehoekje.
Uiteindelijk beoordeelt een moderatie wat belangrijk is en wat niet. Zo is dat en zo moet het ook zijn.

Het forumlid zal uiteindelijk wel zelf uitmakenn waar het zich thuisvoelt.

Alboreto 13 november 2011 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chinaski (Bericht 5799009)

Met vriendelijke groeten
chinaski

Ah, bedankt, ik wou het al eerder doen via het driehoekje, maar daar stond het volgende:
Citaat:

Let op: deze optie mag ALLEEN worden gebruikt voor het rapporteren van spam, commerciële reclame en ongeoorloofde berichten, zoals beledigingen, ruzies of grofheden.
Draden in een verkeerd subforum leken me daar niet bij te horen, maar bedankt voor de info.

Alboreto 13 november 2011 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5799552)
Alboreto. Waar halen wij het lef vandaan om te oordelen in de plaats van de moderatie.

Ik oordeel helemaal niet.
In tegendeel. Het was een voorstel om het de moderatie makkelijk te maken zodat ze niet alles moeten doorlezen (zoals ik in de OP al schreef).

Weyland 13 november 2011 21:42

De 'I like'-knop wordt de 'vind ik leuk'-knop genoemd in het Nederlands, gewoonlijk.

Eigenzinnig 14 november 2011 20:00

Citaat:

Komkom noem het paard maar bij zijn naam...

U wil weer een paar 'storende' draden uit I&I , uw stamsubforum, wegcensureren naar K&K...:roll:

Dronkoers 15 november 2011 09:20

Misschien een subfora "Vuilbak" aanmaken, zodat het niet altijd in k&k wordt gedumpt ;-)

Firestone 15 november 2011 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5802652)
Misschien een subfora "Vuilbak" aanmaken, zodat het niet altijd in k&k wordt gedumpt ;-)

²

En dat subforum Vuilbak bovendien niet leesbaar maken!

Dronkoers 15 november 2011 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 5802668)
²

En dat subforum Vuilbak bovendien niet leesbaar maken!

Daar bestaat alkohol voor ;-)

SDG 15 november 2011 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 5799991)
De 'I like'-knop wordt de 'vind ik leuk'-knop genoemd in het Nederlands, gewoonlijk.

En in het 'Vlaams' wordt dat dan zeker 'daaviendekiekgraaf' of zoiets?

Weyland 15 november 2011 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5802767)
En in het 'Vlaams' wordt dat dan zeker 'daaviendekiekgraaf' of zoiets?

Inclusief het gebrek aan spatiegebruik. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be