![]() |
Op De Standaard... De belachelijkste poll van de laatste 50 eeuwen!
Men vraagt op DS Online:
Wie wordt de president van België? Jos Geusels... :lol: Magda Aelvoet... :lol: Steve Stevaert... :lol: Philippe Moureaux... :lol: Paula D’Hondt... :lol: Guy Verhofstadt... :lol: Louis Tobback... :lol: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111115_093 |
Jan Modaal
Jef Klak Pietje Puk Jo zonder Banjo Pierke Frit Jos de Klos Magda of Magdanie Lewiske van't Piske Marjan van Tieske |
geef mij dan maar Bart De Wever i.p.v. dat bontje kroko's
|
Yves Leterme mag niet, hij zegt zelf ik weet nooit van niks.
|
Allemaal stromannen en -vrouwen voor de échte president, zijnde Sarkozy of Merkel.
|
Citaat:
ah, en dan elke dag friet moeten eten zeker! ikke niet hoor [/sys-oos-modus] |
Ik zou stemmen voor Manneke Pis... maar deze is niet vermeld... 8O
|
luc vandenbossche vraagt of dat goed schept
|
Citaat:
|
bert anciaux
|
Citaat:
|
Geeneen van die patattenzakken heeft het imago om Rijkspresident te worden. Een president moet het liefst a-politiek en haast mytisch zijn.
In Duitsland had men destijds de partijloze (en populaire) Paul Von Hindenburg. Da's pas een vent met uitstraling. Als generaal in WO1 ![]() ![]() De 85-jarige Reichspräsident met de Kanzler (A. Hitler) in 1933. Zelf op hoge leeftijd is de man nog steeds imponerend. Hitler lijkt een klein communiekantje naast Von Hindenburg. ![]() ![]() |
Citaat:
|
Michel Daerden :lol:
|
Citaat:
|
Een republiek zit er nog niet aan te komen, en ik denk zelfs dat ik Albert prefereer boven die bende.
Bgf324, Hindenburg was een conservatieve monarchist. Hij was president van een republiek zonder echte republikeinen... Ik denk dat wij nu in de omgekeerde situatie zitten. Een koninkrijk met slechts een minderheid die monarchistisch is. |
Citaat:
Von Hindenburg was trouwens geen fan van Hitler. Dat was in zijn ogen een Oostenrijks korporaaltje, en bovendien was Hitler niet van adel. Dat was voor de neoconservatieve, anti-democratisch en monarchistische Van Hindenburg echt een afknapper. Bovendien vond hij de SA een bende ongedisciplineerde boeren. Bovendien was Von Hindenburg het laatste jaar nogal dementerend. Hij herkende niemand meer, en dacht op zijn sterfbed dat Hitler zijn Kaiser was. :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zinloze poll.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be