![]() |
De asielkost die Vlaanderen door de PS opgelegd wordt
http://www.vandaag.be/binnenland/834...elzoekers.html
Spreidingsplan van PS-er Courard in 2010: 89% voor rekening van Vlaamse OCMWs , 11% voor Waalse OCMWs. En de Vlaamse "staatsmannen" lieten begaan .... |
de laatste tijd komen er meer en meer lijken uit de kasten vallen.
ik vrees dat Belziekje het deze keer niet gaat overleven. |
Het is nu ook wel zo dat in Wallonie er minder economische activiteit is. Er zijn nu eenmaal minder bedrijfsruimtes daar die in de nacht, uit de blik van het publiek, gekuist moeten worden.
|
Citaat:
beetje dubieus niet? |
Citaat:
Welke Vlaming met zelfrespect wil nog in een keuken staan afwassen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heeft u ondertussen al gehoord van afwasmachines? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat er in Vlaanderen meer asielzoekers zijn dan in Wallonie, ik weet niet of dat zo negatief moet bekeken worden. Duitsland staat toch ook sterk door goedkope arbeid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen kan beter toenadering zoeken tot Nederland. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
het ff vragen aan Wallonië of ze ons die corridor willen gunnen? hahaha :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ironisch dat het stemvlees van de PS in ons hol geduwd wordt. Nu ja, een handeling die di rupo wel aanstaat denk ik.
En goedkopere arbeid: van de 10 die immigreren werken er 2. Meer kosten dan inkomsten. Wat ik me afvraag, misschien is er in het verleden al onderzoek toe gebeurd, wat het zou opbrengen als we al het immigratiebeleid aanpakken? Illegalen exporteren, leeflonen beperken in hoeveelheid en tijd, strengere criteria voor toelatingen enzo... Iemand hier een gedacht van? |
Citaat:
in een onafhankelijk Vlaanderen neemt de SP.a het over van de PS. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be