Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Artikel: Belgium the Ultimate Disgrace - een bananenrepubliek! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163247)

looneytoon1975 16 november 2011 12:32

Artikel: Belgium the Ultimate Disgrace - een bananenrepubliek!

http://www.businessinsider.com/the-u...elgium-2011-11

Amon_Re 16 november 2011 12:41

Totaal off topic, maar die foto is prachtig

Snerror 16 november 2011 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5805644)
Totaal off topic, maar die foto is prachtig

Schijn bedriegt. :-)

respublica 16 november 2011 12:51

België, voorbeeld van geslaagd samenleven voor de rest van de wereld! :roll:

zebrapad 16 november 2011 12:53

Hopelijk is het niet geschreven door een barmeid, want dan gaan we de crem weer horen steigeren...

Herr Flick 16 november 2011 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zebrapad (Bericht 5805664)
Hopelijk is het niet geschreven door een barmeid, want dan gaan we de crem weer horen steigeren...

Ik denk niet dat de doorsnee barmeid dit soort sites frequenteert...

maar je weet natuurlijk nooit.

Mr. Logica 16 november 2011 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door looneytoon1975 (Bericht 5805618)

pijnlijk realistisch. In wat voor land leven wij nu, als een bende clowns de macht krijgen om 'iets te doen'.
Als je hoort wat die waalse politice de laatste dagen allemaal durven zeggen. :roll:
Om er moedeloos van te worden. Zouden ze zichzelf geloven??

fcal 16 november 2011 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Logica (Bericht 5805773)
pijnlijk realistisch. In wat voor land leven wij nu, als een bende clowns de macht krijgen om 'iets te doen'.
Als je hoort wat die waalse politice de laatste dagen allemaal durven zeggen. :roll:

Natuurlijk zijn ze overtuigd van wat ze zeggen. Niemand spreekt ze tegen. En producenten van zulke kritische geluiden worden netjes op een zijspoor gerangeerd.

Xenophon 16 november 2011 13:41

Citaat:

Ja, die geloven zichzelf. Die mensen leven in een imperialistische waandenkwereld, die geloven echt dat Belgie de grote Franstalige natie is.

Goudbever 16 november 2011 14:25

Citaat:

De auteur van het artikel maakt zich druk over de oervlaamse machtsbastions die een reddingsoperatie door de strot van iedereen duwen om Vlaamse gezinnen hun spaarcenten te redden en het is de schuld van de Waalse politici.

LOL

fonne 16 november 2011 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door looneytoon1975 (Bericht 5805618)

De Vlamingen voor een miljard Euro doen opdraaien om het AVW te redden, dat is wel een regeringsdeelname waard denkt Wouterke. Zouden Vlaams-nationalisten geen belastingsvrijstellng moeten krijgen voor de komende tien jaar? Waarom mioeten wij meebetalen aan de incompetentie van een politieke generatie wiens devies bestond uit graaien en nog eens graaien in de staatskas?

Tommm 16 november 2011 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5806052)
De Vlamingen voor een miljard Euro doen opdraaien om het AVW te redden, dat is wel een regeringsdeelname waard denkt Wouterke. Zouden Vlaams-nationalisten geen belastingsvrijstellng moeten krijgen voor de komende tien jaar? Waarom mioeten wij meebetalen aan de incompetentie van een politieke generatie wiens devies bestond uit graaien en nog eens graaien in de staatskas?

Omdat u mee profiteert van de sociale zekerheid?

fonne 16 november 2011 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5806069)

Ik heb daar nooit van geprofiteerd, en de dag dat ik op pensioen ga zal de kas leeg zijn. Met mijn schaarse spaarcentjes die dan overblijven kan ik het misschien nog een tijdje rooien in een of ander Zuid-Amerikaans land.

Tommm 16 november 2011 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5806086)
Ik heb daar nooit van geprofiteerd, en de dag dat ik op pensioen ga zal de kas leeg zijn. Met mijn schaarse spaarcentjes die dan overblijven kan ik het misschien nog een tijdje rooien in een of ander Zuid-Amerikaans land.

Wel als u rechtsliberaal blijft stemmen ja...

Xenophon 16 november 2011 16:11

Citaat:

U blauw betalen aan de sociale zekerheid =/= profiteren.
Profiteren is wat het belgiscistische profitariaat doet, met name de onbeschaamde anti-Vlaamse graaiers van de CD&V.

roger verhiest 16 november 2011 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5805748)
Ik denk niet dat de doorsnee barmeid dit soort sites frequenteert...

maar je weet natuurlijk nooit.

Wat voor bars frequenteer lij eigenlijk ? Waar ik kom zijn de barmeiden
behalve elegant, bovendien nog goed ter tale en op de hoogte van zowel royalty nieuws als van de laatste roddels over o.M. Dexia en de receente politieke verschuivingen in Italië en Pakistan !

Herr Flick 16 november 2011 16:31

Citaat:

Die mogen ze van mij morgen afschaffen maat, ik zal mijn eigen premie dan wel betalen.

roger verhiest 16 november 2011 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5806137)
U blauw betalen aan de sociale zekerheid =/= profiteren.
Profiteren is wat het belgiscistische profitariaat doet, met name de onbeschaamde anti-Vlaamse graaiers van de CD&V.

Persoonlijk ken ik geen enkele vlaams nationalistische gepensioneerde en/of werkloze die zijn "belgisch" pensioen of werkloosheidsuitkering weigert.
Het gaat nog verder : indien deze vergoedingen voor hen zodanig wijzigen dat indien ze gunstigeer zouden uitvallen in Wallonië of Brussel zouden ze met plezier verhuizen en Brusselaar of Waal worden.

Hun nationalisme is een dun laagje op de volle vrucht van het gezonde eigenbelang !

De Brabander 16 november 2011 16:34

Prachtige foto inderdaad !

Tommm 16 november 2011 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5806196)
Die mogen ze van mij morgen afschaffen maat, ik zal mijn eigen premie dan wel betalen.

Heel slim, dan betaalt u meer voor minder diensten. Dan mag u wel zelf kiezen door welke firma u opgelicht wordt, dat wel...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be