![]() |
Frank Vanhecke zou op N-VA stemmen
Ik kan hier moeilijk een tegenargument op verzinnen.
Citaat:
|
kan me moeilijk voorstellen dat hij nu nog zou zeggen, stem op het VB :lol:
|
Arme Frank.
Hij zou beter zwijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als die mensch nog eens in de belangstelling wil staan, laat hem dat toch doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Frank heeft groot gelijk. Ik heb enkele maanden geleden al de overstap gemaakt van het VB naar NVA. Niet uit onvrede met het VB maar omdat het weer maar eens duidelijk is dat er met de kiesuitslag aan Vlaamse kant totaal geen rekening gehouden is. Vlaanderen heeft (centrum)rechts gestemd en zal door een minderheid vertegenwoordigd worden in een links tot extreem links beleid. Als we voor eens en altijd het Waalse juk willen afgooien zullen we moeten een Vlaams nationalistische partij aan de macht brengen en dit kan alleen maar door alle stemmen te bundelen zowel komende van het VB, LDD, CD&V en OVld. We moeten het stempercentage van NVA boven de 50% tillen. Het establishment zal dan welliswaar nog van alles proberen maar dan kunnen ze er echt niet meer langs. Dus mijn advies is hetzelfde als dat van Frank: STEM NVA
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook het migratiestandpunt van N-VA komt in grote mate overeen met wat we bij Vlaams Belang ook altijd verdedigden.' (einde citaat uit het artikel uit OP) Als er nu iets is waar N-VA zich als "anders" wil profileren dan het VB, is het wel op dat punt. Maar ik begrijp het wel, je kan toch niet anders dan je eigen ideeën die je al die jaren hebt verkondigd niet de rug toekeren, dan moet elke stap een bevestiging zijn van die ideeën. En als dat niet zo is, dan zeg je dat toch maar. |
hij wilt herverkozen worden volgend jaar bij de gemeenteraadsverkiezingen. en mss zit er zelfs meer in als hij bij de N-VA gaat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus nog maar eens een argument om niet op de Nieuwe Vlaamse Asocialen te stemmen...
|
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be