Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Frank Vanhecke zou op N-VA stemmen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163250)

Kasumi 16 november 2011 13:55

Frank Vanhecke zou op N-VA stemmen

Ik kan hier moeilijk een tegenargument op verzinnen.

Citaat:

Vandaag kun je als Vlaams nationalist maar beter op N-VA stemmen dan op Vlaams Belang.' Dat zegt oud-voorzitter Frank Vanhecke in het weekblad Knack. Ook het migratiestandpunt van N-VA komt in grote mate overeen met wat we bij Vlaams Belang ook altijd verdedigden.'
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111116_073

giserke 16 november 2011 13:58

kan me moeilijk voorstellen dat hij nu nog zou zeggen, stem op het VB :lol:

Xenophon 16 november 2011 14:00

Arme Frank.

Hij zou beter zwijgen.

Txiki 16 november 2011 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5805834)
Arme Frank.

Hij zou beter zwijgen.

2 En dat de rest van't circus dat voorbeeld dan maar volgt.

giserke 16 november 2011 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5805838)

Laat die mensch toch zijn PR werk doen. ;-)

Txiki 16 november 2011 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5805840)
Laat die mensch toch zijn PR werk doen. ;-)

Huh? Heeft den N-VA die zijn pr werk dan nodig? 8O

giserke 16 november 2011 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5805847)
Huh? Heeft den N-VA die zijn pr werk dan nodig? 8O

Wie heeft het over N-VA?

Als die mensch nog eens in de belangstelling wil staan, laat hem dat toch doen?

Txiki 16 november 2011 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5805856)
Wie heeft het over N-VA?

Als die mensch nog eens in de belangstelling wil staan, laat hem dat toch doen?

Wie heeft het over N-VA? Frank Vanhecke misschien :roll:

Vito 16 november 2011 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5805829)
kan me moeilijk voorstellen dat hij nu nog zou zeggen, stem op het VB :lol:

²

graaf de bethune 16 november 2011 14:27

Frank heeft groot gelijk. Ik heb enkele maanden geleden al de overstap gemaakt van het VB naar NVA. Niet uit onvrede met het VB maar omdat het weer maar eens duidelijk is dat er met de kiesuitslag aan Vlaamse kant totaal geen rekening gehouden is. Vlaanderen heeft (centrum)rechts gestemd en zal door een minderheid vertegenwoordigd worden in een links tot extreem links beleid. Als we voor eens en altijd het Waalse juk willen afgooien zullen we moeten een Vlaams nationalistische partij aan de macht brengen en dit kan alleen maar door alle stemmen te bundelen zowel komende van het VB, LDD, CD&V en OVld. We moeten het stempercentage van NVA boven de 50% tillen. Het establishment zal dan welliswaar nog van alles proberen maar dan kunnen ze er echt niet meer langs. Dus mijn advies is hetzelfde als dat van Frank: STEM NVA

Distel 16 november 2011 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 5805901)
We moeten het stempercentage van NVA boven de 50% tillen.

Waarna de rest een nieuwe minderheidsregering maakt. Democratie op zijn Belgisch.

Vito 16 november 2011 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5805838)

;-)

Ook het migratiestandpunt van N-VA komt in grote mate overeen met wat we bij Vlaams Belang ook altijd verdedigden.'

(einde citaat uit het artikel uit OP)

Als er nu iets is waar N-VA zich als "anders" wil profileren dan het VB, is het wel op dat punt. Maar ik begrijp het wel, je kan toch niet anders dan je eigen ideeën die je al die jaren hebt verkondigd niet de rug toekeren, dan moet elke stap een bevestiging zijn van die ideeën. En als dat niet zo is, dan zeg je dat toch maar.

vlijmscherp 16 november 2011 14:35

hij wilt herverkozen worden volgend jaar bij de gemeenteraadsverkiezingen. en mss zit er zelfs meer in als hij bij de N-VA gaat?

Cynara Cardunculus 16 november 2011 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 5805901)
Frank heeft groot gelijk. Ik heb enkele maanden geleden al de overstap gemaakt van het VB naar NVA. Niet uit onvrede met het VB maar omdat het weer maar eens duidelijk is dat er met de kiesuitslag aan Vlaamse kant totaal geen rekening gehouden is. Vlaanderen heeft (centrum)rechts gestemd en zal door een minderheid vertegenwoordigd worden in een links tot extreem links beleid. Als we voor eens en altijd het Waalse juk willen afgooien zullen we moeten een Vlaams nationalistische partij aan de macht brengen en dit kan alleen maar door alle stemmen te bundelen zowel komende van het VB, LDD, CD&V en OVld. We moeten het stempercentage van NVA boven de 50% tillen. Het establishment zal dan welliswaar nog van alles proberen maar dan kunnen ze er echt niet meer langs. Dus mijn advies is hetzelfde als dat van Frank: STEM NVA

ik ga hiermee volledig akkoord. De enige opmerking is dat men door deze houding de Jos Geysels gelijk geeft en hen de indruk geeft dat hun cordon sanitair gewerkt heeft.

Fieseler 16 november 2011 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5805834)
Arme Frank.

Hij zou beter zwijgen.

3

respublica 16 november 2011 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5805931)
ik ga hiermee volledig akkoord. De enige opmerking is dat men door deze houding de Jos Geysels gelijk geeft en hen de indruk geeft dat hun cordon sanitair gewerkt heeft.

Het cordon heeft gewerkt in de zin dat men effectief het VB van de bestuursmacht heeft kunnen afhouden. Het heeft niet gewerkt in de zin dat het VB over de jaren enkel maar is gegroeid, tot op het moment dat er eindelijk een partij opkwam die een wezenlijk alternatief op de struisvogelpolitiek van het establishment vormde. Het is niet links of het cordon dat het VB doodgeknepen heeft, maar de rechtse, Vlaams-nationalistische N-VA met zijn redelijke en zogenaamd 'harde' houding tegenover migranten.

Tommm 16 november 2011 15:17

Dus nog maar eens een argument om niet op de Nieuwe Vlaamse Asocialen te stemmen...

Xenophon 16 november 2011 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5806005)
Dus nog maar eens een argument om niet op de Nieuwe Vlaamse Asocialen te stemmen...

Ja, de volgende verkiezing zal de N-VA petsen krijgen, de CD&V die stevenen af op een historische overwinning...

:rofl:

Tommm 16 november 2011 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5806020)
Ja, de volgende verkiezing zal de N-VA petsen krijgen, de CD&V die stevenen af op een historische overwinning...

:rofl:

En wat kan mij de CD&V schelen?

fonne 16 november 2011 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5806005)

Stemt gij maar op de Sinister-Populistische Achterlijkheid.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be