![]() |
Ook de P$ ziet het niet meer zitten met Di Rupo : "Elio, doe het niet, n'y va pas!!!"
P$-er Hermanus doet een oproep aan Di Rupo om niet in een regering te stappen, uit vrees voor vernietiging van... hun partij 8O
Elio, doe het niet, n'y va pas !!! Het vertrouwen in de Strik is dus zelfs in eigen rangen torenhoog... Het woord 'finish' zou vannacht wel eens een verrassende invulling kunnen krijgen :twisted: |
Ik heb dit artikel ook al gelezen en hier zit te verklaring, in de laatste zin:
en dat de PS daarvoor bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2012 het gelag zal betalen. m.a.w. de preelectorale sfeer begint er al in te komen. |
Citaat:
|
:morning:
nog zo'n dramaqueen moment. Dat moet toch eigenlijk erg zijn dat papandreu moment in uw leven beleven. Je moet iets doen, maar dat tegen uw geloof is. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoop doet toch altijd leven bij jullie he... :twisted: "Belgikske" zal morgen nog bestaan en Supe®staaf zal u er gaarne aan herinneren in zijn favoriete onderwerp. Persoonlijk heb ik niet zo graag uitschijttopics, dus ik laat die taak aan iemand anders over. |
Er komt (uiteraard) een begroting. Eerst zullen er wel nog de gebruikelijke topics/posts passeren waarin plechtig wordt aangekondigd dat alles "muurvast" zit. On en a l'habitude.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Merry-AGUSTA-Hermanus
|
Op naar 2014 :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel eenvoudig hier is iemand die dat weet Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn gevoel zegt me dat 12 november 2011 dichter bij een eventuele regering zal liggen dan 12 oktober 2011. :lol: |
Citaat:
Natuurlijk komt er een regering, het zijn enkel de Vlaams-nationalisten die dit hopen, maar daarom gebeurt dat nog niet. Feit is dat jij hier de ene na de andere voorspelling maakt die niet uitkomt en komt er dan toch eentje -per toeval- uit, dan schreeuw je het van de daken terwijl je jezelf op de borst klopt en pirouettes van blijdschap maakt. Een reality check door je te confronteren met je talkrijke grote missers is dus af en toe nodig. Helaas ben jij niet de enige die een reality check nodig heeft van tijd tot tijd. Zo zijn er die denken dat ze vannacht België gaan ontbinden. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be