![]() |
Laurette doet een 'Gennezke'!
Waar hebben we dat nog gehoord? ah ja, nu weet ik het weer op dag drie na het begin van de onderhandelingen vorige jaar en het was ook een vrouw en een sos die daar toen mee over de brug kwam! Alles komt inderddaad terug! :rofl: Vooral zulke clichés!Ook de rwa doet weer zijn 'blijde intrede'! Het kan, mag, zal, wil, moet nu toch echt niet meer verkeerd gaan! Zoveel 'tekens',die samenvallen: dat moet wel wijzen op een gunstige gesternte! Landen zullen ze! Alleen is het de vraag 'hoe?'!!! :evil:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111116_061 Citaat:
|
De quote van de dag:"De koning WIL een regering!" (Vandenbogaert op VTM). Duidelijk toch, deze 'democratie'! :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij ligt alles op tafel om een SM spelletje te spelen vanacht op de wetstraat 16.
|
Citaat:
|
Citaat:
En als je bedenkt dat er hier zoveel gezeverd wordt over een snertregering die nooit de (gehalveerde) legislatuur gaat uitdoen en een staatshervorming die er nooit gaat komen. Tragikomisch. |
Citaat:
Niettemin ben ik blij dat je het goed maakt. |
Citaat:
|
de zogenaamde ervaring van dit wijf blijkt van niet veel waarde te zijn
evenveel als een belgische obligatie een dezer tijd voor een cordon sanitaire |
Citaat:
|
"Benoît Lutgen (cdH) wees op de moeilijke toestand waarin het land zich bevindt en op de internationale context. "Het is tijd om openingen te maken naar elkaar. Ik hoop dat iedereen de boodschap van de koning begrepen heeft", aldus de cdH-voorzitter, die er meteen aan toevoegde dat het geen gemakkelijke oefening zal zijn om een begroting 2012 op te stellen en structurele hervormingen over de arbeidsmarkt en de pensioenen door te voeren."
Boodschap van Albert? En wat met de boodschapvan de Vlaamse kiezer? Wie gaat de geldputten moeten dempen? de Vlaamse kiezer of Bert Bibber? Bert zeker niet, die vergroot de schuldenberg alleen maar. 30.000€/week voor een oud wijf van 83, du jamais vu! Terwijl zovele Vlamingen hulpbehoevend zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be