![]() |
walen vinden dat Di Rupo te hard van stapel loopt
...en gaan staken :lol:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/me...0006764137.htm Metallo’s dreigen met algemene stakingen tegen Di Rupo ‘Ik ben ervan overtuigd dat die besparingen absoluut geen enkel nut hebben. ... Tekort op begroting aanvaarden ... ‘Wij zijn gevangen in een neerwaartse spiraal die leidt naar de armoede. De enige manier om daaruit te geraken is om een tekort op de begroting te aanvaarden,’ zegt Cué. ... Volgens ons is die geen basis voor onderhandelingen. We hebben aan Elio Di Rupo de voorzitter van de PS gevraagd om Elio Di Rupo de formateur tot de orde te roepen. ...We hebben genoeg strijd moeten voeren tegen de N-VA die altijd eenzijdig hun wil oplegden. (:lol:) ... Volgens Nico Cué zijn de metallo’s klaar om een open strijd te voeren.’ Op 6 december beslissen we over acties. Er komt zeker een 24-urenstaking in januari. We zullen voorstellen om in april een 48-urenstaking te houden en in juni een 72-urenstaking. De strijd zal lang en hard zijn.’ (EE) elio is nog niet aan de nieuw patatten |
Iedereen zou moeten staken.
Dan zou de crisis snel opgelost zijn. |
Lol, het wordt steeds beter!!:lol:
|
ik blijf erbij: belziek werkt niet meer.
splitsing is de enige oplossing. |
Citaat:
Enkele lezerscommentaartjes op LLB nav de onkunde van de Onderkoning van la Belgique. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eat your hart out 4x10E6 |
Feest! :popcorn:
|
ergens hebben ze wel een punt
de CDH-PS-ECOLO-SPA junta heeft gedecreteerd dat de wallonie als enige regio in de westerse hemisfeer niet mag verarmen en het brusselse ras ging rijker worden beloofd is beloofd, dat vind ik nu ook wel en voor straf moeten de Vlaamse populisten betalen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil je even vertalen? Dit is nog steeds een NEDERLANDSTALIG forum. |
Citaat:
|
goede maatjes worden met een in Europa steeds dominanter wordend Duitsland zal je bedoelen.
Misschien moeten we eens beginnen denken aan het heréénmaking van Germania :-P |
De geesten rijpen nochtans ook in Franstalig BelgiëEven een lezerscommentaar uit LLB tussendoor (eentje met het hoogste aantal 'votes favorables'):
Citaat:
|
Citaat:
... Als dat klopt, moeten we misschien toch eens nadenken over die federale kieskring, zonder grendels uiteraard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be