![]() |
Hardnekkige foutparkeerder krijgt boete...
De man verzamelde 13 parkeerboetes waarbij hij op fietspaden parkeerde en meer van dat fraais. Als uitleg vertelde de man dat hij weinig tijd had en tijd geld kost. De rechter had daar geen oren naar en veroordeelde de eigenaar van de BMW 730d tot 440 Euro boete, een rijverbod van 4 maand en bovendien mag hij ook zijn theoretisch en praktisch rij examen opnieuw doen.
Wat vindt u van deze straf? |
Iemand die bewust de regels naast zich neerlegt (met de uitvlucht dat het hem te veel geld kost) mag wel eens goed op de vingers getikt worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik rij al 18 jaar 20.000 km per jaar en er heeft nog nooit iemand mijn rijbewijs gevraagd... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is 30 jaar ! ;-) |
Citaat:
Edit: achteraf bekeken... mja, als ge braaf de regels opvolgt, zult ge inderdaad zo goed als nooit controle hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De geldboete mocht wat hoger, vind ik.
Ja, twee vliegen in één klap hé: 11.3 miljard is niet niks, en dat manneke moet toch eens leren wat mag en niet mag. |
Op fietspaden parkeren is inderdaad niet bevorderlijk.
Auto doet er niet toe. Boete ok. Examen is erover. Bij 2e herhaling zou ik hem nog steeds geen examen geven. Pas bij 3e zou ik examen geven. |
Citaat:
de kans is groot dat op het examen er iets tussenzit dat je moet antwoorden dat het verboden is te parkeren op een fietspad .... en daarom is het te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En indieniet geslaagd .... |
Eindelijk eens een fatsoenlijke straf. Welke rechter was het?
Ik denk dat je minder krijgt als je dronken iemand dood rijdt. (2weken rijverbod en een boete van een paar honderd euro.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be