![]() |
Noodregering bestaande uit ministers van Staat
Als tegen Kerst, de rente op het Belgische staatspapier 7 % nadert, Leterminator het zinkende schip zal verlaten, er geen enkele vooruitgang meer zal zijn, dan zal de koning wellicht de Kroonraad bijeen moeten roepen, na een donderpreek tijdens de kersttoespraak.
In de Kroonraad zal een regering gevormd worden met allemaal ministers van Staat, oude Belgicistische krokodillen dus. Dit land kennende ik zou er niet van versteld staan moest dit gebeuren. Regering uiteraard zonder: - akkoord over BHV - bevoegdheidsoverdrachten - fiscale responsabilisering en met - met belastingverhogingen voor de gewone werkmens, uiteraard niet voor de adel en superrijke industriëlen - volmachten vanuit het parlement voor de regering |
Citaat:
|
Aah, een koninklijke staatsgreep dus.
|
Citaat:
|
Verhoogde belastingen op verlaagde inkomsten of verminderde consumentenuitgaven = netto een nuloperatie.
Ze oogsten nu de storm die ze gezaaid hebben |
Citaat:
|
Hopelijk krijgt Willy Claes dan de job van fraudebestrijding...
|
Citaat:
Trouwens, heeft de kroonraad enige vorm van democratische representativiteit in Vlaanderen. Hoeveel Vlaams-Nationalisten zitten er nu weer precies in die kroonraad? |
Citaat:
|
Citaat:
|
... nog een klein vonkje ... alstublieft, nog een klein vonkje en de boel ontploft :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Er is al meer dan genoeg KT-denken. Het kan paradoxaal klinken maar we hebben vertragers nodig nu ipv versnellers. |
Citaat:
Maar ja in BE hebben ze nu éénmaal een belasting-fetish. |
Citaat:
Dat dat dingen verknoeit is nergens op gebaseerd. De aandeelhouders van grote internationale kapitalen geven fortuinen uit om ons te bedotten. Die fortuinen moeten belast worden, omdat het groeiverhaal ten einde is. |
Ik vijl persoonlijk het hout aan mijn leeuwenvlag tot spiets...
|
Citaat:
Maar ja het zijn diegenen die geld hebben die schuldig zijn ... Het zijn diegenen die andermans geld uitgeven aan nonsens die belgie zullen nekken. |
ik denk dat ik binnenkort de tjeven gewoon op hun gezicht ga slaan als ik ze tegenkom
|
Citaat:
Wat haalt het uit dat ze belastingen verhogen als ze langs alle kanten de achterpoorten wagenwijd open laten staan. |
Het zou me niet verbazen als dit het gene is waar de franstaligen al sinds 2007 op aansturen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be