![]() |
Chinese boer lijkt dubbelganger van Poetin
Chinese boer lijkt dubbelganger van Poetin
zaterdag 19 november 2011 ![]() Buitenland-Lo Yuanpin, een eenvoudige Chinese boer, werd afgelopen week plots vanuit het niets beroemd in eigen land. De reden? Hij toont opvallende gelijkenissen met de Russische premier Vladimir Poetin. Het was een uitgeslapen journalist die de gelijkenissen opmerkte. De ongehuwde landbouwer uit de Chinese provincie Anhui beweert alvast blij te zijn met de aandacht en hoopt er zelfs kleine successen mee te boeken. 'Ik heb er al aan gedacht om feestjes op te luisteren als Poetins dubbelganger', vertelt de 48-jarige boer. Bovendien hoopt hij door alle aandacht eindelijk eens de ware boerin te vinden. Toch kan hij de zaak ook relativeren. 'Ik ben in de eerste plaats nog steeds een eenvoudige landbouwer, die elke dag op het veld werkt.' Wat vindt u van de gelijkenissen? Oordeel gerust zelf. http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20111119_001 Idd, hij heeft er wel aardig wat van weg, mijn gedacht. Bij de grimeur ff bijwerken, kapsel juist kleurtje...:lol: Dat zijn de leuke dingen in het leven. Dus straks op de Chinese TV "Boer zoekt vrouw" en ze staan in de rij voor zijn deur...:lol::lol: Wat zou Poetin er zelf van denken? In elk geval veel succes meneer Lo Yuanpin ! Hopelijk bestaat er GEEN dubbelganger van Di Rupo, wat dan is Vlaandrs helemaal genaaid...:roll::lol: |
ik vind dat die chinese boer er nu wel weinig chinees uitziet.
|
Citaat:
Er zijn Chinezen met iets minder spleetoogjes blijkbaar zoals er Europese zijn met wel meer spleet. Hoewel dit eigelijk officieel een "amandelvormig oog" heet. Niet alle Aziatische mensen hebben echte amandel ogen, mensen uit Indonesie\Molukken zijn ook Aziaten en toch iets minder spleet. Japanners en Vietnamezen, mensen uit Thailand hebben uitgesproken die amandelvorm ogen. ![]() (citaat uit...) Dit is niet alleen waar voor huidskleur. Welk kenmerk wij ook mogen bekijken, geen mensengroep heeft enig iets dat essentieel verschillend is dan die van een andere groep. Bijvoorbeeld, de Aziatische, of amandelvormige oog, verschilt van de Caucasische oog, alleen in de hoeveelheid vet in het bovenste ooglid. Beide Aziatische en Caucasische ogen hebben vet - laatstgenoemde eenvoudig minder. http://www.christiananswers.net/dutc...nition-nl.html |
Hij lijkt er wel goed op, maar "dubbelganger" is toch sterk overdreven.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ? |
Citaat:
|
Citaat:
Die gasten trekken voor ons westerlingen allemaal op elkaar eh? |
Ik heb altijd al gedacht dat Poetin veel weg had van een Chinese boer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat steun aan Noord-Korea en Noord-Vietnam, maar bij mijn weten zijn ze voor de rest vooral binnengevallen. |
Precies de Poetin van 10 jaar geleden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be