![]() |
Intelligente drugsgebruikers
Uit een wetenschappelijk onderzoek blijkt dat een hoog IQ op jonge leeftijd de kans op drugs gebruiken op latere leeftijd verhoogt.
Intelligente drugsgebruikershttp://www.wetenschap24.nl/nieuws/ar...e=Intelligente Opgepast, er wordt nergens beweert dat je van druggebruik intelligenter wordt. Het onderzoek doorbreekt wel het stigma over drugsgebruik(ers) dat bij velen leeft. |
Het is wel bekend, al sinds Socrates, dat intelligente mensen de stomste dingen doen, omdat hun stommiteiten hetzelfde niveau halen van hun intelligentie. Veel dommeriken zijn niet slim genoeg om drugs te gaan gebruiken.
|
Ik zou dat onderzoek precies toch wel met een korreltje zout innemen. Voor je het weet, worden uw kinderen junks omdat jij dacht dat ze hun brein uitdaagden.
Er is ook niets intelligents of sexy aan drugsverslaafden. |
Jaja, je bent intelligent (aan TS gericht).
|
Citaat:
|
Ik vraag me af of die mensen met een hoog IQ hun hoog IQ blijven behouden één keer ze een junkie zijn.
IQ geeft trouwens slechts een klein onderdeel van de algehele intelligentie van iemand weer. |
Een waarheid als een koe schijnt te zijn dat linkse koeien blijven loeien...
(seffens :arrow: Bron? :arrow: Link? :lol:) |
Citaat:
Een hoog IQ op jonge leeftijd verhoogt de kans op drugsgebruik op latere leeftijd.Ik denk dat er tegenwoordig een consensus is, dat drugs (inclusief alcohol) uit den boze is voor kinderen. De hersenen van kinderen zijn immers nog in ontwikkeling. Er is inderdaad niets intelligents of sexy aan verslaafden. Het gaat hier over drugsgebruikers. Dit artikel doorbreekt het stigma wie drugs gebruikt en waarom drugs gebruikt worden. Voor zover dat stigma niet te hardnekkig vastgeroest is. |
Drugs zullen eerst ons landje redden... Daarna Europa en uiteindelijk heel de wereld...
Tutter U rijk... |
Citaat:
|
Citaat:
Bij andere forummers het ik alle reden om te betwijfelen of ze vatbaar zijn voor rede en de stigma kunnen en willen in twijfel trekken. |
Citaat:
Eens wedden dat er enorm veel forummers zijn die alle reden hebben om te twijfelen of U vatbaar bent voor rede...:-D |
Citaat:
In afwachting dat jij hier een redelijk argument weet aan te halen, of on topic iets zou te vertellen hebben; verzoek ik je om onder K&K wat verder te spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be