![]() |
Weg met feminisme.
Wie dat ooit uitgevonden heeft zou aan een boom moeten bengelen. Het grootste vergif aller tijden voor de vrouw. Vroger was een vrouw intellectueel als sensueel vrouwelijk, nu zijn het halve manwijven die vulgariteit nodig om zich sensueel te voelen. de nigste remedie is een heksenvervolging op deze dolle mina's. Voor hun misdaden tegen de vrouwelijkheid verdienen ze niets anders dan een touw rond hun nek. Indien nodig moeten we zoals de goede oude tijd een bbq organiseren zodat deze kwaad nooit maar ook nooit meer terugkomt.
getekend, een man die een echte vrouw wilt. Vb; echte vrouwen, ![]() ![]() ![]() |
Absoluut.
|
Citaat:
|
Feminisme zie je tegenwoordig vooral bij lesbo's.
Je moet eens op een holebi-forum het woord 'wijf' in de mond nemen. Aan de andere kant van de PC zuigen de vagina's zich al vast aan hun stoel als ze dat lezen. Niets zo plezant als lesbo's plagen :lol: ![]() |
Nee, ik ben nog altijd op zoek naar die geile vrouwelijke vrachtwagenbestuurster.
|
Rihanna zou ik wel eens keihard pakken.
Doggystyle. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen racist :-o |
Citaat:
|
Citaat:
Even sensueel als een negerin achter de vitrine. Voor sommige opwindend maar toch ni voor den deze. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
sletje :p
|
Citaat:
Rihanna is heet. |
Citaat:
|
de lohans en britneys van de wereld zijn natuurlijk geen feministen.
maar als je de wereld wil vullen met dikke onderdanige christenvrouwtjes en burka-by-choicers, go ahead. |
Citaat:
|
Eigenlijk mag die discussie - mits een beter geformuleerde vraagstelling - best buiten K&K gevoerd worden. Ik vind dit een goed onderwerp.
Alhoewel ik ja gestemd heb, moet het voor mij niet verboden worden, maar is het interessant om de verderfelijkheid van feminisme eens aan te tonen. In een notedop.... Feminisme heeft absoluut niks te maken met sterke vrouwen. Feminisme is een uitloopsel, uitvloeisel van het culturele marxisme , van het poco-denken (onder impuls van links datr niet beter weet). Feminisme verzwakt een maatschappij. Sterke (echte) vrouwen zijn deze uit een matriarchale maatschappij. Matriarchalisme (of correcter uit het engels matriarchalism) daarentegen, creeert echte vrouwen . Voorbeeld: russische vrouwen (semi matriarchale samenleving): vrouw is zeer dikwijls de echte baas thuis, wil nog echt familie en gezin bovenaan aan de lijst der waarden plaatsen, zonder daarom carriere te moeten stoppen. Vrouwen houden daar veelal ook de moraliteit in rechte banen. En toch geven die vrouwen ook zeer veel aandacht aan hun uiterlijk, aan er 'vrouwelijk' uit te zien, en het zijn absoluut geen weerloze schaapjes op intellectueel of maatschappelijk vlak. ;-) |
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
![]() Sexy! |
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be