![]() |
Wil N-VA echt een noodregering opstarten ?
|
Och constructief en radicaal. Dit spelletje spelen ze al een paar jaar.
|
Maak je nu draden over je draden? 8O :|
|
Of ze het menen of niet doet weinig terzake, de vraag is of de andere partijen het willen. En daar is al een negatief antwoord opgekomen, dus
|
ik vrees dat BDW en zijn N-VA het menen.
dat ze werkelijk bereid zouden zijn Belgie te redden. no worries, ze zullen de kans niet krijgen. maar ze leggen als bonus wel duidelijk open wie de schuldigen zijn (aan een Nl minderheidsregering) : CD&V en OVld |
Citaat:
Ik ben van een andere mening. |
Citaat:
Ik denk het niet. |
Citaat:
Dezelfde partij als waar ze in 'Vlaanderen' mee in de regering zitten. Alwaar ze ook al niets bijzonders presteren, behalve gevestigde belangen verdedigen, neoliberaal meekletsen en graaien. Van deze mensen is niets meer te verwachten. Volstrekt irrelevant of deze partij wel of niet meedoet. |
Handige zet van BDW. Tegelijk schadebeperkend, NV-A blijft actief, maakt voorstellen, die anderen weer moeten ontkrachten en verbreedt het speelveld. Gaan de andere partijen op het voorstel in, dan dwingt hij de franstaligen te overleggen of confederalisme met overgangssolidariteit geen betere oplossing is dan de eeuwige mindere worden.
Het voorstel is gemeend. |
Ik heb er eerlijk waar, geen enkel idee van.
|
Ach, ze wisten dat de andere hier niet in mee willen gaan. Dit voorstel is een handige manier om nog eens duidelijk te maken wie hier de onredelijken zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In jouw ogen is het dus gewoon een politiek spelletje van de N-VA louter om de problemen dat ze zien duidelijk te maken. Trust me. N-VA is niet de enige die de noodzaak ziet van dringende sociaaleconomische en structurele maatregelen. Ze moeten geen politiek spelletje spelen om deze duidelijk te maken. Het is nu niet het moment voor onze politici om rock around the clock te zingen. ( het is 11.55, het is 12.05, het is 12.30, ...). http://www.youtube.com/watch?v=F5fsqYctXgM |
Ja, ik denk dat het er eigenlijk niet toe doet of ze het nu menen of niet, ze winnen in elk geval, hoe je het ook keert.
Als de Vlaamse partijen hun verstand gebruiken (als ze dat al hebben, ik heb er bitter weinig vertrouwen in) joinen ze BDW en doen ze wat BDW maar vraagt van hun, het is tenminste zijn recht; hij is de enige met een greintje verstand (en hij heeft er plaats genoeg voor in zijn hoofd, en mocht daar alles vol zitten is er nog wel plaats zat in de buik :P ) Joinen ze niet dan blijft zijn punt nog steeds staan: de rest van de partijen, zowel vlaamse als waalse, zijn onredelijk. En da's al dat het volk wilt horen. Denk ik toch. |
Vandaag was Bracke gastspreker in de les politicologie.
Ik vroeg hem waarom er deze zomer geen Vlaams front kwam. Hij ontweek de vraag wat door te vertellen over het nieuwe front dat vandaag gelanceerd werd. Ik had de indruk dat het een ernstig voorstel was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be