![]() |
de houding van de VLD en polls
VRT: 2/3 vindt niet dat VLD zich te strak opstelt;
GVA: 70% heeft begrip voor de houding van de VLD... ...begint het er niet een beetje op te lijken dat velen stilaan beginnen te beseffen dat men koste wat kost dient te vermijden dat Di Rupo tot een akkoord komt dat nefast is voor de werkende Vlaming? Blij dat de VLD op misschien wel het allerlaatste moment de handrem optrekt! Nu nog kwestie van ze niet meer los te laten, anders glijden we in de afgrond! |
Citaat:
Door als een wilde gek aan tafel aan te schuiven, en maar matige kritiek te laten horen, heeft men een totaal verkeerd signaal aan Di Rupo gegeven. |
Citaat:
Het is de SP die de europese aanbevelingen naast zich neer legt... |
Citaat:
De VLD klampt zich vast aan die strohalm. Niet loslaten jongens! |
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik van dit hele gedoe moet vinden. Ze hebben op veel vroegere momenten de kans gehad om in te grijpen en wisten hoe dan ook dat dit eraan zat te komen. Vraag mij dus echt af wat voor spelletjes ze aan het spelen zijn. Begrijp me niet verkeerd, ben blij dat ze op de rem staan momenteel, vind ze gewoon compleet onbetrouwbaar en weet niet wat nu zal volgen.
|
Citaat:
|
De houding van de VLD is dan ook gewoon de houding van de N-VA.
Met het verschil dat er bij VLD 5 maand vertraging op de lijn zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In België is het dan ook gevaarlijk om te zeggen: en we willen niet met de Vlaamsbelangers en ook niet met de sossen. Het was misschien ook niet altijd zo goed toen we met de oude politieke garde zaten, maar zij konden ondanks hun grote ego's toch compromissen en coalities sluiten. De huidige egotrippers willen alleen hun gelijk zien en verliezen daardoor de nakende Europese monsterboete uit het oog! Jammer, maar die zullen jij en ik samen moeten ophoesten. tel dat nog eens bij het cadeautje dat Leterme aan de ARCO-beleggers heeft gegeven en we weten weeral waarvoor we werken! |
Citaat:
Wat betreft de boete, het bedrag zal geblokkeerd worden op een rekening en kan teruggestort worden. |
Citaat:
Toch een nuance: de nota was slecht voor wie er zich niet kon in vinden. Zou de NVA wat er nu voorligt kunnen goedkeuren? Neen, zij kunnen alleen goedkeuren wat de PS niet goedkeurt en vice versa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag niet vergeten dat die technocraten ook een bepaalde ideologie in hun achterhoofd hebben. Niemand is waardevrij. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat het fictie is moet je maar eens in Italië gaan vertellen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be