![]() |
hoe neutraal is de koning nog...
indien de koning het ontslag van Di Rupo niet aanvaardt, en hem gewoon vraagt om verder te doen (of beter: gewoon niet voort te doen, zoals hij de hele tijd al bezig was...), hoe "neutraal" is hij dan nog?
(zeker ook vergeleken met de strak omlijnde en wel zeer kortstondige "opdracht" die BDW had gekregen) Hij kan toch echt niet meer wegsteken "welk soort" regering en met wie hijzelf het liefst zou willen tot stand zien komen? Schaamteloos! In de Arabische landen zetten ze de één na de andere af, maar in "light-versie" hebben wij er nog ene... Hoe lang moeten we dit nog pikken? |
Albert zal gezegd hebben "kunnen we niet gewoon Van Besien terughalen, en OVLD in het cordon steken?"
|
is....??????????????
de koning is NOOIT neutraal geweest !!!!!!!!!!!!! vergeet niet dat je hier in een particratisch-dictatoriale monarchie leeft hé jongens (met koloniale trekjes voor de vlaamstalige boerkes);-) |
wie is BDW?
|
Ik denk dat de koning zijn ontslag zal weigeren en hem eist om verder te doen. Of anders laat hij Letermke de begroting doen.
Ps: die monsterboete van Europa is nu wel onvermijdelijk geworden.. |
Citaat:
Het zou allemaal best wel grappig zijn moest het niet zo verdomd ernstig zijn. |
Citaat:
Compleet negeren is de boodschap. |
Citaat:
![]() |
De koning biedt zijn ontslag aan bij Di Rupo :-D
|
Citaat:
|
Morgen mogen alle voorzitters op zijn schoot gaan zitten :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:-) |
Citaat:
N-VA Liesbeth Homans Zevende dag voorstander van monarchie. Op 8 mei 2011 is hierover een uitgebreid debat geweest in de Zevende Dag. Het zou handig zijn dat je dit eens bekeek om hierover een deftige discussie te kunnen voeren. |
Ben ik dan niet in staat om een "deftige discussie" te voeren over de rol van de koning zonder dat ik dat debat in de 7de dag gezien heb?
|
Citaat:
Langs deze kant is ie mooier: ![]() |
Wat de koning zal doen: een beetje tijd winnen met gesprekjes en dan terug Di Rupo het veld insturen...
vervolgens zal Sander de Stekkerman wel buigen... 't zal weer een anti-climax worden (( |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Je kan al eens beginnen met de samenvatting te lezen van de 7de dag die ik daar gepost heb. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be