![]() |
Kwal giet stront over NVA en OVLD in interview met de Wallonische Beobachter
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...ays-878302.php
Citaat:
|
Mark Eyskens zijn partij heeft anders wel erg lang met die parti toxique gedweept zolang het hun goed uitkwam.
|
Hebben ze hem nog eens uit de frigo gehaald ja ?
|
Kunnen we niet afspreken Mark Eyskens collectief te negeren? Als ik gezever van dementerenden wil horen ga ik wel naar het plaatselijke bejaardentehuis. Alleen al de suggestie dat Alexander De Croo een vervaarlijke Vlaams-nationalist zou zijn is al te achterlijk voor woorden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kwal ?
Zijn officiële naam is Prematuurke ! |
Mark Eyskens zou beter zijn mond houden, want this zijn stront die we nu moeten opkuisen.
|
Hij die mede verantwoordelijk is voor de politieke stilstand gaat zijn zegje nu eens doen.
Chapeau voor diegene die het gevestigde etablisement willen doorbreken om het land niet langer naar de afgrond te leiden. |
Het is herfst... de bladeren zijn gevallen, de regering is ook gevallen :-)
|
Citaat:
|
Nu is opeens de vld de boeman. Vld ook maar in een cordon zetten, zeker? Zo werkt het och alleen maar in Belziek. De democratie is hier ver te zoeken..:roll:
|
Citaat:
Turtelboom en Vanhengel? Waar zitten ze? Yoehoe!!! Klinkt het in de leegte. Alleen Q kwaakt nog eens, maar die is al maanden bezig met solliciteren bij een andere partij in Kortrijk. |
Citaat:
Wil er dan iemand Q, de man die sneller twittert dan zijn eigen schaduw, maar voor de rest niets realiseert ? |
Een interview in het frans in de "Wallonische Beobachter".
Nou ja ! |
Citaat:
P.S.: de draadtitel mag wel wat ernstiger vind ik, ook al walg ik van figuren zoals Eyskens. |
Welke kwal en welke stront ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zegt meer over de draadstarter dan over de persoon waarover het gaat.:oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be