![]() |
Aanvaard de koning Di Rupo zijn ontslag?
Zal de koning Di Rupo zijn ontslag aanvaarden? Ik persoonlijk denk van niet. Hij zal hem aanmanen om verder naar een oplossing te zoeken.
|
Di Rupo ontslaan == NVA gelijk geven >> Ain't gonna happen
|
tuurlijk niet, dat is ook niet de bedoeling.
|
heel de show is er om de vld op de knieen te krijgen. Die gaan er serieus bekaaid uitkomen uit heel deze historie.
|
Ik vraag me af of N-VA ook op consultatie zal mogen komen?
Als grootste partij van België |
Citaat:
De liberalen komen als laatste. Zij kunnen wel een hevige uitbrander verwachten. Morgen of overmorgen weigert de koning Rupette zijn ontslag, doen ze alsof er niets aan de hand is en onderhandelen ze verder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze het dan maar zelf oplossen hé, de kiezer zal ze wel belonen |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=5816941 Bart De Wever heeft maar voor zijn eigen politiek spel in de media gelanceerd dat hij het initiatief neemt maar dat moest dus niet opgevat worden als ernstig en welgemeend. |
Bijna iedereen is er van overtuigd dat dit helaas nog niet het einde is van Di Rupo als formateur..
Hoe ze er gaan uitgeraken, dat weet ik niet. Als vld zijn been nog steeds stijf houd en Di Rupo hem niet tegenmoet wil komen dan denk ik dat een akkoord helemaal niet meer mogelijk is. Nieuwe verkiezingen dan maar? In een normaal land zou dat toch de meest voor de hand liggende oplossing zijn.. |
Neuskanker moet oprotten
|
Citaat:
De koning gaat gewoon Sandertje een uitbrander geven. Ze dronken een glas, ze deden een plas... |
Citaat:
|
Citaat:
Het voorstel van BDW was wel degelijk wel gemeend. Maar dat doet niets af van het feit dat we wel vermoedden dat men het ging afschieten. Dat bewijst gewoon eens te meer dat N-VA gelijk heeft, en men de N-VA er gewoon niet bij wil. Niemand kan dat nu nog ontkennen |
Dat de rwa nog altijd niet doorheeft dat hij de poten van onder zijn eigen stoel aan het zagen is...
Als hij advies nodig heeft, kan hij mij altijd een PB ke sturen, en mag hij bij mij op audientie komen, hij kan zelf ne Whiskey krijgen, Porto heb ik helaas niet in huis. |
Stoere Sander moet slikken, zo simpel is dat.
|
Uiteraard gaat de koning het ontslag van Di Rupo niet inwilligen. Hij nodigt iedereen uit voor een kopje koffie met gebak, en als iedereen gepasseerd is en terug weg, mag de O. VLD even langskomen voor een foltering in de kelder van zijn kasteel.
Morgen zal Di Rupo dan terug samenzitten voor een paar uurtjes en er zal een begroting zijn. Lexi zal met blozende wangetjes toegeven dat het akkoord zo slecht niet is en dat ze één of andere onbeduidende eis verwezenlijkt hebben. Er zal ook nog is herhaald worden dat er geslaagd is waar NVA niet slaagde en dat dit een historisch akkoord is dat we ons nog lang zullen herinneren. |
Is er eigenlijk al een poll hoe vaak Di Rupo zijn ontslag nog gaat indienen de komende twee en een half jaar?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be