![]() |
Hardrockcafé Route 666
Zoals hier al aangekondigd, wie houdt van een streepje hardere muziek kan voortaan in 'Route 666' terecht.
Enkele huishoudelijke regels: - we serveren enkel alcoholische dranken. Voor frisse slappe dranken kun je in Disco 69 terecht. - mensen gekleed in een roze overhemd en een witte broek behoren niet tot ons doelpubliek - idem voor neonazistische pinnemutsen - er wordt géén nu metal, gore/grind of andere bands met onleesbare logo's gedraaid. Wel véél Motörhead en Slayer, uiteraard. :cheer: - voor klachten over bovenstaande gelieve zich te wenden achteraan de toog, bij Xenophon - Xenophon heeft altijd het laatste woord |
Kom poepie, we zijn hier weg.
![]() |
Xenophon roept van achteraan de toog dat poepie mag blijven.
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
*kijkt Natasha eens in de ogen en glimlacht even naar haar *ze knipoogt eens vettig terug, achter lombas zijne rug *denkt in zichzelf, Lombas, wat voor een sloerie hebde nu weer bij ... |
IK ben poepie.
|
Citaat:
gelukkig maar, want me u naar huis zonder in de whiskey te verzeilen zou toch ni lukken ;-) |
Dat ge mijn wijf pakt, OK, maar een beetje respect mag wel.
|
Citaat:
|
ik heb het gevoel dat er hier rap gaat gevochten worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
respect is essentieel hoor ... RobinH wordt afgedankt. |
Citaat:
|
Kijk hé, mijn sloerie in een trio in de VIP nemen - maar er dan nog over praten?
Nee nee, zo werkt het niet. Dat bedoel ik maar. |
tijd voor een beetje muziek in deze boite: http://www.youtube.com/watch?v=_7QEJivUshg
|
Citaat:
|
Lombas, wat drinkte gij en Natasha van mij ? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wordt er hier Cuvee Des Trolls getapt, of hoort da bij "onleesbare dingen"? :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be