![]() |
Wallstreet Journal : Belgium’s Political Soap Opera
Citaat:
:-P |
Citaat:
Volgens mij halen die hun informatie halen uit de franstalige media. :lol: |
Citaat:
Der zijn blijkbaar nog grotere "kiekens" dan Markske, mijn gedacht!! |
Bold & The Beautifull hun plots zijn realistischer dan België.
|
Het beste zinnetjes is:
"Who’s to blame: Take your pick! Anyone from European powers who carved out the country as a buffer state in 1830, splicing together three languages and diverse religious groups, to politicians of every hue, who used the breakdown of negotiations to let rip to the local press." Alleen "diverse religious groups" klopt niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
idd wie gelooft die mensen nog die zeggen "er is geen federale regering" ... alleen de uitslag van de laatste federale verkiezingen wordt genegeerd, maar er wordt wel lustig voortgeregeerd...nb alleen door partijen die die verkiezingen verloren (op de PS na) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms vraag ik me af of Vlaanderen zijn pr echt niet beter kan verzorgen...
|
Frances Robinson, de journaliste die het artikel schreef, heeft een studeerde oa. frans en duits aan de Universiteit van Cambridge. De kans is dan ook erg groot dat ze vooral de franstalige media consulteerde voor haar artikel.
Vandaar de éénzijdige visie op het standpunt van de N-VA. |
Citaat:
Mijn zoon woont in New York en had een paar jaar terug een gesprek met de gewezen baas van het "Belgische huis". Er was in dat Belgisch geheel méér geld voor Vlaanderen voorhanden dan later voor het "Vlaams huis". |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be