![]() |
flitspaal ontwijken...
1 Bijlage(n)
Ha de sukkelaars, systemen installeren, en terug bewezen dat ze geen lap waard zijn.
Je kunt zelfs probleemloos door het rood rijden en toch niet geflitst worden... met dat ontwijkgedrag... Heb ik al zien doen en gebeuren... Kerel reed over depechstrook. Maar bij assymetrische verlichting is het zelf mogegelijk om naar links te rijden bvb, en gewoon het vak rechtdoor te kiezen die op groen staat, en dan naar links af te slaan. http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GIS3IM4JQ |
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen/Be maakt zich nog maar eens belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh en als ik nu eens alleen op de baan zou rijden omdat de rest te lomp is om te rijden zou het nóg veel beter zijn, dan hindert er mij niemand. |
Citaat:
Toch niet om de boetekas te spijzen zeker, ahnee, de regering zit wel in met uw veiligheid natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
EN nog beter HOEVEEL OVERTREDINGEN WORDEN VASTGESTELD die 3 seconden later leiden tot een ongeval ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mini Coyote mannekes...
tuut tuut tuut, ... ah hebben ze er daar ook al een neergezet, de smeerlappen. Vanmorgen nog een update gekregen , 8 nieuwe nestkasten erbij... |
Citaat:
En wat hebben al die andere verkeersregels en rijgedrag überhaupt te maken met mijn vraag over enkel "te snel" of 80-90 kmh aan een flitspaal/70 kmh ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be