![]() |
Di Rupo vraagt bedenktijd
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111123_019
Citaat:
|
Citaat:
Morgen bilaterale gesprekken en dan zondag weeral een poging om te landen. Leuk zeg. Tegen dan staat de rente wel boven de 6% veronderstel ik. Ik hoop dat ik het fout heb wat die rente betreft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alexander DC door de knieën.:twisted:
|
Citaat:
|
di rupette heeft het aan zijn pietje
die gaat zich beklagen dat hij eraan begonnen is de boze wolven zijn binnen en hebben honger |
Citaat:
|
Citaat:
|
Elio DR die het zogezegd "niet kan" heeft:
- de N-VA eruit gegooid - de as CD&V-N-VA gebroken (wat niemand voor mogelijk hield) - de groenen als nuttige idioten gebruikt - de sp.a, het CDH én de MR (na de breuk met het FDF) gesatellitiseerd - OPEN VLD op hun enige speerpunt doen inbinden en is overeind gebleven, na vijf X zijn ontslag te geven en op weg om premier te worden van een Vlaamse minderheidsregering:twisted: |
Citaat:
:popcorn::popcorn: |
Citaat:
Alsof de verlenging een verrassing is... Di Rupo blijft in zijn rol als dramaqueen. |
Citaat:
En OVLD heeft (nog) niet ingebonden, al vrees ik dat het niet meer lang zal duren. Dit alles bewijst echter niet dat EDR bekwaam zou zijn; bekwaam zijn is niet telkens naar de koning lopen als het even niet lukt. De "mama hij pakt mijn lolly af, boehoehoe" methode werkt dan misschien bij degenen die met zich laten sollen (of chanteerbaar zijn, zie CD&V momenteel) maar op lange termijn gaat hij nog vies op zijn neus krijgen, om te beginnen van Europa. |
al capone was ook bekwaam op zijn manier
|
Citaat:
En hij kan als de beste het status quo verdedigen. |
Slim ook van tijdens die "bedenktijd" bilaterale gesprekken te voeren om OPEN VLD te chanteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Di Rupo gaat verder eind van de week. Heeft met zijn dramaqueen gedoe dus weer eens wat extra dagen stilstand op zijn conto staan in een moment waarop de rente historische hoogtepunten bereikt.
Dat noemt de PS dan verantwoordelijkheid nemen. De Croo buigt haalt een pyrrusoverwinning van nietszeggende betekenis en helpt zijn partij onder de kiesdrempel. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be