![]() |
Bizar toeval: vriendin Els Van Doren verlamd door parachutesprong.
De Nederlandse Sabine Gijzen (44) uit Eindhoven is tijdens een parachutesprong verlamd geraakt. De vrouw botste tijdens een sprong met 110 andere parachutisten op een man en raakte verlamd, waardoor ze haar parachute niet meer open kon krijgen. Haar reserve-parachute deed het nog wel.
Het ongeluk lijkt een bizar toeval te zijn. Bijna vijf jaar geleden overleed Gijzens vriendin Els Van Doren door een gesaboteerde parachute, de zaak is beter bekend als de Belgische ‘parachutemoord’. http://www.powned.tv/nieuws/binnenla...a_parachu.html |
Clottemans, zonder twijfel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze heeft trouwens een portemonnee meegenomen als trofee, dat is toch bewijs genoeg. |
Pikant detail: ook deze mevrouw scharrelde met de Hollandse dorpsstier Marcel S., die met Els Van Doren en ook met Els Clottemans een relatie onderhield :
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zouden ze weleens triootje hebben gemaakt ? |
Citaat:
Beste Els. Ik vind u een heet mokke, goesting om een trioke te doen? Hete kusjes Derk "lovemachine" de tweede. |
Die zaak blijkt meer en meer een beerput te zijn.
|
Citaat:
Ik heb haar gespot in Albert Heijn. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De persoon in kwestie heeft onlangs een parachutesprong gedaan met meer dan 100 mensen, en is tijdens deze sprong op iemand gebotst waardoor ze ernstig gekwetst raakte. Al de rest is larie, en er meer achter zoeken getuigt van ofwel slechte wel, ofwel paranoia, ofwel algehele debiliteit. |
Ik zou die dorpsstier Marcel wel eens willen zien.
Die moet nogal voorzien zijn. |
Citaat:
Gevaarlijke jongen denk ik dan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be