![]() |
Gaat Di Rupo verder?
Ik hoor u al aankomen. "Alweer een nieuw topic". In het vorige topic werd er gepraat over de slaagkansen van Di Rupo. Maar in dit topic wordt er gediscussieerd of Di Rupo na de reeks billateriale contacten zal bepalen of het nog zin heeft om verder te onderhandelen, of dat men er beter mee kunnen stoppen omdat een akkoord niet mogelijk is.
Ik denk dat Di Rupo morgen de handoek in de ring zal gooien. Indien dat gebeurt zal de koning waarschijnlijk een nieuwe formateur aanstellen. (De Croo of VDL??) Een akkoord over de begroting zal er dan zeker dit jaar niet meer in zitten. |
Di Rupo is gewoon aan het dramatiseren. Iedereen weet dat hij verder moet. Ook al is het moeilijk. VLD zal wellicht nog iets krijgen. Hoe dan ook zal het een slechte zaak zijn voor de Vlamingen.
|
tuurlijk gaat hij verder doen, er hangt teveel van af, zeker electoraal.
|
Opgeven is BDW gelijk geven. Ondenkbaar dus.
|
nog mogelijkheden zat ...
de premier is ook nog niet echt gekozen hé maar Di Rupo is aan zet ... ofwel slikt hij, en wordt hij premier ofwel slikt hij niet ... en redt Verhofstadt het land of zo hé ... |
Citaat:
Citaat:
Dat is voor iederéén wel duidelijk dat het electorale voor hun en hun partij duidelijk primeert boven het belang van de bevolking... Maar zulks weten al 40 jaar aangezien het nooit anders is geweest... |
Citaat:
Nee bedankt.. Laat Di Rupo dan maar verder doen.. |
Laat die eventuele homo premier ook maar waar hij is,hij is niet capabel om het te doen,als je steeds gaat wenen bij de koning dat ze niet doen wat je wilt dan pas ben je slecht bezig,wij vragen zoiets niet aan de top van de regering,ook geen baby de croo en andere zonen van....en zekerst geen verhofstad,mensen spaar ons daar van....
|
Elio Di Rupo stopt ermee ofwel presenteert hij zijn regering van nationale eenheid.
Ik geloof niet meer wat ze ons proberen te verkopen dat er geen andere optie is dan hem als formateur laten verder gaan. Ik heb nooit meer dan 20% slaagkansen gegeven aan Elio Di Rupo als in zijn huidige opdracht als formateur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en daarnaast heb je de OVLD die zeker een akkoord nodig heeft als ze niet compleet opgegeten willen worden door de N-VA. dus ja, electorale afwegingen wegen door. |
die wegen zekerst door,ze zijn er zo bang voor...
|
Citaat:
Elio Di Rupo kent die geschiedenis ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schröder heeft zich gedragen zoals een politicus zich moet gedragen, nl. de maatregelen nemen die nodig zijn voor zijn land zonder rekening te houden met wat de electorale gevolgen zijn voor zichzelf en zijn partij. Kijk eens waar Duitsland vandaag staat... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be