![]() |
Yves *zonder scrupules* Leterme
![]() Dat politiekers gewetenloze graaiers zijn is wel algemeen geweten. Maar wat Leterme nu doet, vind ik er toch echt wel over gaan. We stevenen af op de ergste crisis ooit, iedereen zal het hard voelen, en nu begint men nog schaamteloos goedgelovige mensen uit te buiten met de nieuwe staatsobligaties. Dat de VRT die man daar nog een medium voor geeft is natuurlijk helemaal frappant. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...e_staatslening "Staatsbons zijn mooi aanbod aan burger"...zo liegen is walgelijk. Op de secundaire markten worden de obligaties gedumpt dat het geen naam heeft, wie een beetje slim is pakt daar bijna het dubbele op. Naïeve oude mensjes, CVP'ers en minderbedeelden zijn waarschijnlijk weer de eerste slachtoffers. Maar dat zal Leterme worst wezen, hij haast zich zo snel mogelijk naar de uitgang om in Europa nog snel wat mee te grabbelen, voor hoelang dat nog gaat... |
@poekieJ
Wat verwacht je nu eigenlijk ? Dat Yves Leterme beleggersadvies gaat geven hoe je kan beleggen in OLO's ? Laat dat aan de banken over. Of zoek daar zelf het nodige voor op als je enkel aan online banking wil doen. Praktisch vraag je als je dan toch zo goed weet. Bij welke bank kan je het goedkoopst de OLO's oppikken en in bewaring houden ? |
Het enige vergelijkbare beeld dat ik me voor de ogen kan halen is Lernout en Hauspie, waar de hele beau monde vertegenwoordigd was, van Dirk Frimout tot prins Filip. Tot de ballon knapte, toen waren er alleen bedrogen aandeelhouders (dat waren speculanten toen, geen spaarders �* la Arco, maar feitelijk de beenhouwer van op de hoek etc waren) die vanop een modderige parking en dus met besmeurde broek moesten horen dat ze alles kwijt waren.
Wat was dat weer met die geschiedenis? |
Wie steekt zijn geld in een 'dode' staat? Je zou goed gek moeten zijn! :evil:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij probeert niets. Hij maakt er gewoon wat reclame voor. Goedkoper dan een marketingbureau ervoor inschakelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt nog altijd niet vertelt wat je met je centen doet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be