Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan
(Bericht 6431624)
Voor een normaal mens is één en ander nauwelijks denkbaar, inderdaad. Maar wil toch niet vergeten dat de kinderen van Albert en Paola helemaal geen normale mensen zijn, nietwaar.
|
Dit zijn maar uw woorden, maar hier heeft u toch wel gelijk: de Koningskinderen zijn niet normaal. In die zin dan dat het Koningskinderen zijn, geen burgerkinderen.
Citaat:
Ik zei het hier reeds in vroegere discussiedraden : ik heb in zekere mate medelijden met de kinderen van uw staatshoofd. Zij werden destijds van meet af aan door hun ouders volkomen aan hun lot overgelaten, en hebben ongetwijfeld een zeer frustrerende jeugd gekend.
|
Uw mening over de Koningskinderen werd nooit gevraagd, en al zeker niet uw misplaatst en onterechte medelijden. U eigent jezelf veel toe. Doe maar gewoon. En weerhou jezelf van onnodige en zelfs domme speculatie's. We hebben die niet gevraagd. Trouwens, in de veronderstelling dat je Belgisch bent aangezien je de Nederlandse taal hanteert, moet ik je meedelen dat ZMK Albert ook uw staatshoof is. Hij is ons staatshoofd.
Citaat:
Anderzijds is de realiteit nu eenmaal wat ze is : eenieder die bedoelde familie kent of er contact mee heeft gehad weet dat wijl Albert al niet overloopt van intelligentie, het zo mogelijk nog véél erger gesteld is met zijn vrouw. Hoe zou u willen dat daar kinderen uit voortkomen, wie ook de biologische vader ervan is, die zelfs maar de ondergrens halen van het gemiddeld intelligentieniveau ?
|
Bijzonder grove en idiote speculatie's en roddels. Je blameert er jezelf mee, maar blijkbaar ben je niet in staat dit in te zien. In elk geval wordt je ermee door velen 'geclasseerd'.
Citaat:
Meng dat totaal gebrek aan intelligentie met een even totaal gebrek aan motivatie wegens broodje bij voorbaat gebakken en status zonder enige inspanning gratis verworven, overgiet het met het zwaar op de maag liggend sausje van frustratie en verlatenheid, en doe er nog een vleugje volkomen gebrek aan opvoeding en geborgenheid bovenop, en het resultaat is wat u allen kunt vaststellen : mensen die zelfs niet in staat zijn geweest om de meest elementaire algemene basiskennis te verwerven.
|
Moet men op zulke arrogantie en vulgariteiten beleefd blijven, zou men zich dikwijls kunnen afvragen? Doch men mag zich niet verlagen tot dergelijk triestig niveau. Het is om ervan te schreien, maar men behoudt zijn waardigheid.
Citaat:
U moet er dan ook niet aan twijfelen : die jongens en dat meisje hebben elk getuigschriftje en elk diploma dat ze ooit kregen inderdaad letterlijk gekregen zonder er wat dan ook voor te moeten doen, en dat heeft in niets veranderd aan het feit dat zij onvoorstelbaar dom waren en gebleven zijn, in die mate zelfs dat het voor een normaal mens nauwelijks te geloven is.
|
Ongelofelijk van waar je de pretentie haalt om zo over, voor jou absoluut onbekende personen, te schrijven. Besef dat je je aan een erg grove vorm van laster aan het verlagen bent. Zoiets zou strafbaar moeten zijn, en zal dit wel ongetwijfeld wel zijn, indien men er lucht zou van krijgen. Het zegt in elk geval veel over jou, en het is NIET positief.
Citaat:
Voor zij die wel beter weten is het dan ook slechts ten dele een mysterie dat sommige mensen die de bedoelde kinderen slechts kennen van de verhaaltjes in magazines en van de officiële biografie, naïef genoeg kunnen zijn om één en ander blindelings voor waar aan te nemen.
|
U rekent jezef daar wel bij neem ik aan? Bij de mensen die de Koningskinderen zogenaamd kennen via de magazines en officiële biografiën? Dan adviseer ik je om gewoon over dit onderwerp te zwijgen, om een beter figuur te slaan.
Citaat:
U vergist zich met uw stelling in citaat in de grootst mogelijke mate, maar welaan dan, sprookjes zijn nu eenmaal zo leuk dat men ze wenst te geloven, zeg maar.
|
In welke stelling dan? Ik ponneerde hier meer dan één stelling.
Citaat:
En tenslotte, eventjes reagerend op uw andere stelling in verband met de opvoeding van kinderen der adel : ik heb u dit al meermaals gezegd, en geloof mij, ik wens u geen verdriet te doen of u uit een zorgvuldig gekoesterde rooskleurige droom te doen ontwaken,
|
Wat heb je mij al meermaals gezegd dan? En geloof me vrij, mij doet je in geen geval verdriet aan, simpelweg omdat ik alles wat jij ponneert -->lees: aan vuilspuierij en spotterij uitbraakt, geringschat. Eigenlijk dien je gewoon genegeerd te worden. Maar nu maak je het toch al te grof, en ik hoop dat ik jou er een dienst aan bewijs, te wijzen op je algemene arrogant gedrag en grote falen inzake je absoluut vooringenomen, subjectieve en foutieve stellingen.
Citaat:
maar ik merk aan alles wat u meent over de adel te moeten verkondigen dat u niet het minste idee hebt van de werkelijkheid voor wat de noblesse betreft.
|
Och zie hier eens aan. Ik heb hier waarschijnlijk al meer dan 1200 posts geponeerd en ik denk dat er zeker niet méér dan 10 ervan specifiek over de Belgische adelstand gaat. Misschien zelfs niet meer dan 5. Ik heb echt bitter weinig gechreven over de adel, enkel misschien als correctie op een foutieve stelling op het onderwerp geponeerd door iemand die er weinig of niets van weet. Dus, zoals al het voorgaande foutieve u hier al schreef, maak je hier dezelfde fout: u heeft echt geen idee waar u het over heeft, simpelweg omdat je geen idee hebt wat ik weet over de adelstand. En wat ik erover weet, is hier compleet irrelevant.
Citaat:
Ik neem weliswaar met passende goedmoedigheid
|
Alweer een flagrante leugen. Het is u hier niet te doen uit goedmoedigheid, doch uit spotternij. U bent echt een hypocriet. U heeft uw naam -van uw andere account op dit forum weliswaar- namelijk 'Hallebarde', niet gestolen.
Citaat:
aan dat uw gesuikerde droompjes voor u erg belangrijk zijn, maar wil tenminste proberen te beseffen dat het leven, de gebruiken, de tradities, en de waarden der echte adel zowat het tegengestelde zijn van datgene wat uit de even hautaine als belabberde levenshouding van uw koninklijke familie blijkt.
|
Och en weerom een domme vooringenomenheid: te denken dat ik de adelstand en de Koniklijke Familie als identiek beschouw. Ook dat wist u blijkbaar niet maar neen, ik ken absoluut de verschillen tussen de adelstand en de KF. Maar ik heb dit nog nooit op dit forum geponneerd, wegens irelevant.
Ik sluit hier dan maar af met je aan te raden je afzijdig te houden met zaken waar je totaal niets van afweet. Simpel weg om geen belachelijk figuur te slaan. Voorts is het beter heel gewoon te doen, gaat je beter af. Met andere woorden: 'schoenmaker blijf bij je leest'. En dan nog het belangrijkste: probeer wat minder kwaadaardig te zijn. Want dit is echt lelijk.