Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forumoscars (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Beste debater: Verkiezing (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16380)

Dies 14 juni 2004 22:25

Men mag hier een stem uitbrengen op één van de vijf (*) forumleden die in de selectieronde het meeste stemmen behaalden. De forumoscar in kwestie is die van 'Beste debater'. En de genomineerden zijn:

Supe®staaf
Dies
TomB
Tantist
Jan Van den Berghe
boer_bavo
Jos Verhulst

[size=2](*) Er zijn 7 genomineerden omwille van het feit dat er een ex-aequo was tussen 3 personen. [/size]

Supe®Staaf 15 juni 2004 07:51

Jos Verhulst

Misschien niet de sluwste of leepste, of meest demagogische, maar wel de eerlijkste én inhoudelijk superieure debater, die zijn stellingen fraai documenteert ondanks zijn originele invalshoeken.

Deze louter persoonlijke voorkeur betekent geen desappreciatie van de anderen hun kwaliteiten. Waarschijnlijk geniet Jos een voorkeur omdat ik me in zijn ideologie zeer goed kan vinden......
Bij de niet genomineerden is b.v. Herman Allaert een kandidaat, die zelfs opposanten weet te overtuigen, maar hij is niet steeds nadrukkelijk op deze fora aanwezig.......

Stratcat 15 juni 2004 07:55

boer_bavo

Ik hou wel meer van de stijl van Superstaaf, maar boer_bavo is inhoudelijk sterker. Verhulst is ook een mogelijkheid, maar dat is meer een filosoof dan een debater (ik heb hem helaas over het hoofd gezien bij de forumoscar 'intelligentste forumlid'.)

Patriot! 15 juni 2004 08:03

superstaaf

Knuppel 15 juni 2004 09:12

Staaf

Inhoudelijk waardeloze prullen als een unitair België en het koningshuis met zoveel zwier verdedigen, maakt hem in mijn ogen de beste debater. Dus stijl boven inhoud gezien het soort oscar.

Herman Desmedt ©HD 15 juni 2004 11:02

[size=4]boer_bavo[/size]

Boer_bavo staat stevig in zijn schoenen en weet waarover hij praat.
Maar ik moet toegeven dat er andere zijn die er qua debatteren dicht tegenaan staan.
Als het er zou op aankomen van advocaat te spelen, en onmogelijke dingen te verdedigen dan is Supe®staaf misschien wel de kampioen.

Spetsnaz 15 juni 2004 15:24

Dies

Spelev 15 juni 2004 19:11

Brabo 15 juni 2004 20:56

Dies

Griffin 15 juni 2004 21:20

boer_bavo

Dies 15 juni 2004 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spelev

Niet dat ik geen respect heb voor uw keuze, maar het spelconcept eist dat men hier een keuze maakt uit één der kandidaten genomineerd in de selectieronde, aldus zijn Supe®staaf, Dies, TomB, Tantist, Jan Van den Berghe, boer_bavo en Jos Verhulst mogelijkheden, **** is dat echter niet.

TomB 16 juni 2004 18:15

Ik ben al content met mijn nominatie, ik stem Boer Bavo.

Spelev 16 juni 2004 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spelev

Niet dat ik geen respect heb voor uw keuze, maar het spelconcept eist dat men hier een keuze maakt uit één der kandidaten genomineerd in de selectieronde, aldus zijn Supe®staaf, Dies, TomB, Tantist, Jan Van den Berghe, boer_bavo en Jos Verhulst mogelijkheden, **** is dat echter niet.

Ik nomineer niemand die hebben allemaal al een forumoscar.

Thomas Hx 18 juni 2004 14:26

Tantist uiteraard. De andere ( nu ook niet iedereen die daar staat :p ) hebben soms de neiging om mensen persoonlijk aan te pakken. Ik hou het liever enkel bij het debat...

TomB 20 juni 2004 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Tantist uiteraard. De andere ( nu ook niet iedereen die daar staat :p ) hebben soms de neiging om mensen persoonlijk aan te pakken. Ik hou het liever enkel bij het debat...

Ik? Mensen persoonlijk aanpakken? Ge weet niet waarover ge bezig zijt, zwijg al gauw en geef me gelijk. :wink:

Thomas Hx 20 juni 2004 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx

Ik? Mensen persoonlijk aanpakken? Ge weet niet waarover ge bezig zijt, zwijg al gauw en geef me gelijk. :wink:

nu ook niet iedereen die daar staat :p
:wink:

Dies 20 juni 2004 23:08

Citaat:

Ik? Mensen persoonlijk aanpakken?

Er zijn mensen die dat denken, maar das omdat die dat van dat snedig zijn niet begrijpen. Ge hebt dus overschot van gelijk. :wink:

numarx 21 juni 2004 00:28

Jos Verhulst, omdat die mens mij ooit eens een pamfletje over het BROV in de handen gedrukt heeft. Dat ik maar half-en-half gelezen heb. Een stem om me daarvoor te verontschuldigen dus.

TomB 21 juni 2004 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:

Ik? Mensen persoonlijk aanpakken?

Er zijn mensen die dat denken, maar das omdat die dat van dat snedig zijn niet begrijpen. Ge hebt dus overschot van gelijk. :wink:

Ik? Snedig? Ik moest er zelfs den oscaar voor delen met een geit.

Dies 21 juni 2004 16:40

Bijna eindstand:

boer_bavo (4)
Supe®staaf (2)
Dies (2)
Jos Verhulst (2)
Tantist (1)
TomB (0)
Jan Van den Berghe (0)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be