![]() |
Men mag hier een stem uitbrengen op één van de vijf (*) forumleden die in de selectieronde het meeste stemmen behaalden. De forumoscar in kwestie is die van 'Beste debater'. En de genomineerden zijn:
Supe®staaf Dies TomB Tantist Jan Van den Berghe boer_bavo Jos Verhulst [size=2](*) Er zijn 7 genomineerden omwille van het feit dat er een ex-aequo was tussen 3 personen. [/size] |
Jos Verhulst
Misschien niet de sluwste of leepste, of meest demagogische, maar wel de eerlijkste én inhoudelijk superieure debater, die zijn stellingen fraai documenteert ondanks zijn originele invalshoeken. Deze louter persoonlijke voorkeur betekent geen desappreciatie van de anderen hun kwaliteiten. Waarschijnlijk geniet Jos een voorkeur omdat ik me in zijn ideologie zeer goed kan vinden...... Bij de niet genomineerden is b.v. Herman Allaert een kandidaat, die zelfs opposanten weet te overtuigen, maar hij is niet steeds nadrukkelijk op deze fora aanwezig....... |
boer_bavo
Ik hou wel meer van de stijl van Superstaaf, maar boer_bavo is inhoudelijk sterker. Verhulst is ook een mogelijkheid, maar dat is meer een filosoof dan een debater (ik heb hem helaas over het hoofd gezien bij de forumoscar 'intelligentste forumlid'.) |
superstaaf
|
Staaf
Inhoudelijk waardeloze prullen als een unitair België en het koningshuis met zoveel zwier verdedigen, maakt hem in mijn ogen de beste debater. Dus stijl boven inhoud gezien het soort oscar. |
[size=4]boer_bavo[/size]
Boer_bavo staat stevig in zijn schoenen en weet waarover hij praat. Maar ik moet toegeven dat er andere zijn die er qua debatteren dicht tegenaan staan. Als het er zou op aankomen van advocaat te spelen, en onmogelijke dingen te verdedigen dan is Supe®staaf misschien wel de kampioen. |
Dies
|
|
Dies
|
boer_bavo
|
Citaat:
|
Ik ben al content met mijn nominatie, ik stem Boer Bavo.
|
Citaat:
|
Tantist uiteraard. De andere ( nu ook niet iedereen die daar staat :p ) hebben soms de neiging om mensen persoonlijk aan te pakken. Ik hou het liever enkel bij het debat...
|
Citaat:
|
Citaat:
:wink: |
Citaat:
|
Jos Verhulst, omdat die mens mij ooit eens een pamfletje over het BROV in de handen gedrukt heeft. Dat ik maar half-en-half gelezen heb. Een stem om me daarvoor te verontschuldigen dus.
|
Citaat:
|
Bijna eindstand:
boer_bavo (4) Supe®staaf (2) Dies (2) Jos Verhulst (2) Tantist (1) TomB (0) Jan Van den Berghe (0) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be