![]() |
Mensen gezocht om goed doel te steunen
Dag iedereen,
In Destelbergen is er een liefdadigheidsorganisatie bezig met geld in te zamelen voor kinderrevalidatiecentrum UZ Gent. Aangezien ik zelf nauw betrokken ben bij het centrum, zou ik het dan ook geweldig vinden moesten er zoveel mogelijk mensen zijn die even naar de pagina www.facebook.com/kiwanisdestelbergen willen gaan en de pagina willen liken. Want elke like levert 1 euro op voor het kinderrevalidatiecentrum. Hopelijk levert het heel wat op, want ze kunnen het geld goed gebruiken. Alvast bedankt aan iedereen die deze kleine moeite wil doen! |
Ik steun al Wallonië, belgië, Europa, het boetefonds, Dexia, Ethias, 58 regeringen (incl. gemeentehuizen enzo), de oliemaffia, de tabaksindustrie, slachtoffers van natuurrampen, Music for Life, Eurosongfinalisten,...
Maar niks vrijwillig :-( |
Wat is "liken"?
|
Citaat:
|
een goed doel heeft geen steun nodig
dat blijft zo wel staan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Verslaafd= (schadelijke) drugs Ik had het dan ook niet over Dronkoers forumgebruik. Het is een gruwelijk zinloos belachelijk en onwaardig cliché medeforummers verslaafd te noemen voor hun forumgebruik. Ok internetverslaving bestaat ook Alleen is veel posten op forum nog geen internetverslaving. |
Citaat:
|
Citaat:
Of zit ge al in een hogere fase?:lol: Gij zijt zo vergaand verslaafd dat ge al aan de mods richtlijnen wil geven.:lol: Ge zoudt beter iets doen voor een goed doel.:lol: |
Citaat:
Wat heb jij zoal gedaan met je leven? |
Citaat:
Of is dat Uw broer - als ik me enigszins herinner? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit het met je trolverslaving? Goed, merk ik. Volop in de ontkenningsfase.:lol: Spreek nu maar je laatste woorden:- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be