![]() |
Wie nu het systeem nog niet kent zal het waarschijnlijk nooit kennen. Ga uw gang en nomineer de (5) personen die volgens u in aanmerking komen voor deze forumoscar.
|
Herman Desmedt
Dies DaBlacky NuMarx Jan Van den Berghe |
Jos Verhulst
Dies De Vexille Voltaire Jan Vandenberghe |
Ik moet nog effe nadenken over criteria voor "constructiviteit", want wat ik eerst in gedachten had volstaat niet. Bijvoorbeeld Spetsnaz (nog niet noteren) is op zijn manier constructief door zijn site met verkiezingsvoorspelling en andere initiatieven. Anderen zijn niet zozeer constructief op zich, maar sturen een draad soms een heel andere kant uit of hebben een aparte invalshoek, waardoor de visie op het geheel een stuk genuanceerder of zelfs duidelijker wordt. Ik kom nog terug voor deze nominatie.
|
Ik vind niemand echt constructief... allemaal breken we wel iets af...
|
Citaat:
|
De constructieven: Ik zeg er meteen bij dat het een erg subjectieve keuze is, en dat ik ze geselecteerd heb via verschillende criteria.
Eigenlijk hadden hier alle forumgoden moeten staan, maar dat was iets te simplistisch. Spetsnaz Dies Boer_Bavo De Vexille 1handclapping Moge de beste winnen, en liefst iemand die nog geen oscar gehad heeft. |
Seba
probeert in scheldtopics vaak de inhoud terug te laten primeren. |
-Alain
-yet -Sniper -pca -Master_Yoda Mijn alternatieve nominatie's! |
- boer_bavo
- De Vexille - Dies - Seba - Vlaanderen 72 |
Citaat:
Een grapje, neem ik aan? |
Citaat:
Enfin ik ga ook nog wat nadenken over constructiviteit :) |
Citaat:
|
Aha! Ik ga eens iemand gelukkig maken.
Vooral zijn beginperiode (overlopend van schattige naïviteit toen) in gedachten: Spelev Als we hem reeds in gedachten houden, hinkt de rest gewoon te ver achterop om op te merken. |
Citaat:
|
boer_bavo
Dies TomB Herman Desmedt © HD Spelev |
Mischien al eens eerder gezegd maar waarom doe je de stemming/ verkiezing van de reeds genomineerde niet via een poll.
Maak mischien ook wat meer reclame voor jullie rubriek. |
Citaat:
Citaat:
|
Zijn er nog mensen die mij arrogant vinden met die titel boven mijn avatar?
|
Helaba, waar is mijne titel?
Wacht, ik had toch eens gewonnen he? Of heb ik dat weer eens gedroomd. Dit is freaky. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be