![]() |
De Croo en Toback sturen al hun kat!
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111126_085
Dat begint hier al goe! Ze zullen wellicht beseffen dat in een onstabiele regering stappen die slechts 5 % kans heeft op slagen hun carriere kan kosten. Het zal de komende weken hééél erg leuk worden!!:twisted: |
't lijkt me zelfs helemaal niet zeker dat EDR premier wil/zal worden.
|
:lol:
Ze voelen de bui idd al hangen, onze stoere politici. Liever dan nog dan de N-VA gelijk geven, kiezen ze voor een rotslecht akkoord, en laten ze nu anderen de kastanjes uit het vuur halen. Lafaards. Benieuwd wie ze gaan opofferen in deze regering (lees: van wie in de partij ze af willen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, ik geef die nieuwe regering hooguit een jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus de mensen die de akkoorden bedwongen hebben en mee helpen op papier zetten (in grote lijnen) en dus de dossiers het beste kennen, gaan zich nu met wat anders bezig houden? Waarom dan tout court eraan beginnen en niet mensen die WEL in de regering willen zitten, laten onderhandelen?
Nuja, niet dat dit akkoord enige draagkracht heeft. Ik kan met de meeste maatregelen leven, maar er is niets doortastends afgedwongen, integendeel. Het is eerder een maat voor niets. |
Citaat:
|
Wie gelooft er nog één woord van die apen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wedden dat ze daarbij véél applaus gaat krijgen... Zijn wij eindelijk van "voor de mensen" verlost... |
Citaat:
Blijkbaar geldt dat verantwoordelijkheid nemen voor iedereen behalve zichzelf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral als die gaan beseffen wat er nu precies boven hun hoofd hangt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be