![]() |
Wanneer start de regering Elio Di Rupo ?
Wanneer legt de regering effectief de eed af ?
Welk is de eerstvolgende feestdag die we mogen vieren met een nieuwe premier dankzij formateur Elio Di Rupo ? Je mag hieronder het jaartal er bij vermelden. |
december 2011
|
Ongeveer een twee tot drie maanden voor ze valt.
|
Ze zal jammer genoeg bestaan tot iemand die trekker eindelijk eens overhaalt.
Of er verkiezingen komen, hopelijk. |
28 december.
|
30 februari 2012
|
Volgens mij wordt het Sint Juttemis, want zoals ik in mijn draad schreef: ze komen lang niet aan de 11.3 miljard;
zodra dat duidelijk is, nog voor de regering het vertrouwen zou krijgen, zal het al boel zijn, en valt ze nog voor ze recht is kunnen staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
excuses voor de verwarring. |
dat het ons eigenlijk niet langer interesseert; waarom betalen wij die types??
|
Citaat:
http://www.childfocus.be/ |
Als ze even rap start als de persconferentie zal hetnog even duren.
|
Als ik me goed herinner verwachtte Van Rompuy een maand geleden een Belgische regering tegen Kerstmis. Knack-redacteur Van Cauwelaert liet zich in dezelfde richting uit. Ondertussen is er veel tijd vergaan aan niet ingecalculeerde toneelspelletjes waarvan Di Rupo zijn handelsmerk gemaakt heeft.
De financiƫle markten lijken zich nu te richten tegen Belgiƫ. Dit laatste heeft dan weer een verhoging van de druk om sneller te gaan tot gevolg. De oorspronkelijke bedoeling was Kerstmis (ook Coburg) maar als ook Europa door de markten in het gedrang komt, wordt het Sinterklaas. En eenmaal de regering van start is, mag onze nieuwe premier zich gaan verantwoorden bij de commissie of wordt door het koppel Merkozy net als die andere Italiaan Monti op het matje geroepen. Hij zal meteen als huiswerk zijn budget mogen aanpassen in de richting van het snoeien in de uitgaven en wellicht het inlassen van een of meerdere indexsprongen. Europese druk = Sinterklaas Coburgse druk = Kerstmis Normaal = Driekoningen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be