Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Hoe zou het nog met De Wever zijn? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163867)

Oblique 27 november 2011 19:55

Hoe zou het nog met De Wever zijn?

Das begot lang geleden dat em nog op den televies is geweest.
Waar zou hem zoal mee bezig zijn?

DewareJakob 27 november 2011 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5828946)

Nog geen breedbeeld-TV?

guido 007 27 november 2011 19:59

Citaat:

Dat is geleden van deze middag op de zevende dag.

freelancer 27 november 2011 20:01

Citaat:

Kunt U enkel Ketnet ontvangen? 8O ;-)

plakker 27 november 2011 20:02

Citaat:

Euhmmm, ik kan begrijpen dat u heel erg graag een topic start, maar BDW was vandaag nog op tv... Allez, op die van mij toch...

Oblique 27 november 2011 20:11

Ik kijk geen tv. Maar ik vroeg me af waar hem mee bezig is nu dat hem er af gereden is.

Diego Raga 27 november 2011 20:17

Citaat:

Citaat:

Ik kijk geen tv

:lol:

Ohm 27 november 2011 20:17

De mensen vertellen dat ze gerold zijn?

4x10E6 27 november 2011 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5828973)
Ik kijk geen tv. Maar ik vroeg me af waar hem mee bezig is nu dat hem er af gereden is.

Meneer De Wever is er niet afgereden, meneer De Wever verkoos - met de strategische wijsheid die hem toebemeten is - om zelf de remmen dicht te knijpen en aan de kant te gaan staan.

Sindsdien kan meneer De Wever zichzelf wel voor de kop te slaan. In de stijl die meneer De Wever en andere Calimerianen eigen is komt dit erop neer om wild om zich heen te slaan en anderen met het vingertje te wijzen. Zo zou de roerende voorheffing op de staatslening 21% bedragen, volgens meneer De Wever. Niet dus.

Net zoals met elke andere loser die tot zelfinzicht komt, gaat het niet goed met meneer De Wever.

Bobke 27 november 2011 20:23

Citaat:

Das begot lang geleden dat em nog op den televies is geweest.Waar zou hem zoal mee bezig zijn?

Inderdaad zo'n zeven uur.

freelancer 27 november 2011 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 5828990)
Meneer De Wever is er niet afgereden, meneer De Wever verkoos - met de strategische wijsheid die hem toebemeten is - om zelf de remmen dicht te knijpen en aan de kant te gaan staan.

Sindsdien kan meneer De Wever zichzelf wel voor de kop te slaan. In de stijl die meneer De Wever en andere Calimerianen eigen is komt dit erop neer om wild om zich heen te slaan en anderen met het vingertje te wijzen. Zo zou de roerende voorheffing op de staatslening 21% bedragen, volgens meneer De Wever. Niet dus.

Net zoals met elke andere loser die tot zelfinzicht komt, gaat het niet goed met meneer De Wever.

Tja, als Arco een speciale behandeling krijgt waarom de opnemers van die bons niet?

Alle Belgen zijn immers gelijk voor de wet..

Ohm 27 november 2011 20:34

Citaat:

Zo zou de roerende voorheffing op de staatslening 21% bedragen, volgens meneer De Wever. Niet dus.

Toch wel, behalve voor de genen die je NU koopt.

Bob 27 november 2011 20:34

Citaat:

Leuk van die staatslening. Moet men nu in extremis nog de zoveelste uitzondering op de begroting ineen flantsen. Seffens gaat men de intrest nog met een paar procent optrekken, als men tot de conclusie komt, dat de massa hunne frank gevallen is, dat deze momenteel sterk ondermaats is.

hurricane 27 november 2011 20:36

Citaat:

Uw soort posts hebben een naam : trollen.

De schoofzak 27 november 2011 20:58

Citaat:

Op zo'n flater past het Antwerpse spreekwoord als antwoord:

Stront in uw ogen misschien ?

zomdupar 27 november 2011 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5829039)
Uw soort posts hebben een naam : trollen.

Ach laat de belgicysten zich maar even wentelen in de glorie van hun veronderstelde begroting.

Wanneer morgen de beurzen opengaan na de downgrade van S&P zal belgie verder kopje onder gaan. De federale staat zal snel genoeg merken dat ze geen geld meer hebben en het zal een genoegen zijn om het orkestje van die vlaminghatende onderhandelaars te zien spelen als belgie zinkt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be