![]() |
Haalt NVA volgende keer 51% van de stemmen?
Ik hoop dat de NVA'ers beseffen dat dat nodig zal zijn. Anders kan men best 900 dagen een schouwspel spelen om hen er af te rijden. Met een regering van lopende zaken, hebben ze geen haast bij het vormen van een nieuwe regering.
Geen 51% zal op kin kloppen zijn, ge beseft dat toch? Acht u het mogelijk? Wat als ze er 40% halen en opnieuw afgereden worden na x100en dagen? |
Citaat:
|
In federale verkiezingen telt enkel het totaal aantal zetels, niet hoeveel % deze of gene partij in een deelgemeente, gemeente, stad, hoofdplaats, arrondissement, gewest of gemeenschap behaald heeft.
|
Citaat:
|
de volgende federale verkiezingen zijn niet belangrijk. De volgende vlaamse verkiezingen daarintegen...
Halen de traditio's daar geen meerderheid meer bij elkaar, is het over en out |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Strikt wiskundig-democratisch heb je gelijk. Psychologisch-politiek wringt het en knijpt het gelijk een te kleine schoen. Maar ik geef toe: het komt mijn politieke ideeën goed uit. Het is een dankbare mantra om geregeld mee rond hun vuile oren te slaan. Het zal ons politiek gesproken geen windeieren leggen. |
Goh, 51%
Dat denk 'k niet |
Citaat:
Dat zal even anders gaan, in de mooie hypothese !! |
Citaat:
|
Citaat:
De decreten en ordonnanties (en de samenwerkingsakkoorden) worden niet door de Koning bekrachtigd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be