Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Even voorstellen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163893)

Bovenbuurman 28 november 2011 10:58

Even voorstellen

Ik zag geen topic om jezelf als nieuwe gebruiker voor te stellen dus ik maar er maar even een topicje voor aan.

Ik ben Rogier, 28 jaar, en woon in de Nederlandse stad Eindhoven. Heb al jaren een grote interesse voor de politiek. En de laatste tijd volg ik ook steeds meer de politiek in het buitenland, waaronder die van Belgie. Daarom heb ik besloten eens lid te worden van dit forum.

Ik ben ook actief in de politiek. Ik ben lid van de partij D66 en daarvoor gemeenteraadslid in Eindhoven.

Belgie vind ik verder een leuk land waar ik vaak in mijn vrije tijd naartoe ben geweest. Jullie blinken uit in lekker bier brouwen. En er worden goede strips getekend (hoewel met name aan de Waalse kant, dat wel).

Ik zal vanf nu ook hier mijn politieke plas achterlaten. :lol:

Dronkoers 28 november 2011 11:10

Ne nieuwe :cheer:

Ke Nan 28 november 2011 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuurman (Bericht 5829928)
...

Ahaaaa! Gij zijt die Hollander die de kathedraal in Antwerpen altijd onderzeikt!

Trixie 28 november 2011 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5829955)
Ne nieuwe :cheer:

Bovenbuurman houdt ook van bier!!! Kunt ge samen een kroegentochtje organiseren.:-)

Trixie 28 november 2011 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 5829960)
Ahaaaa! Gij zijt die Hollander die de kathedraal in Antwerpen altijd onderzeikt!

In perfecte gevechtshouding?

BigF 28 november 2011 11:19

Citaat:

Ik zag geen topic om jezelf als nieuwe gebruiker voor te stellen dus ik maar er maar even een topicje voor aan.

Het feit dat je geen voorstel-topic vond had een hint moeten zijn. Ze hebben hier een hekel aan voorstel-topics. Vroeger werd je er een maand voor geband, ik weet niet hoe het tegenwoordig zit. Ik daarentegen ben dol op voorstel-topics. Je leert er nieuwe mensen kennen enzo...

Citaat:

Ik ben Rogier, 28 jaar, en woon in de Nederlandse stad Eindhoven.
Zo was je beter niet begonnen. Niemand interesseert zich in uw woonplaats, naam of leeftijd. Bovendien, die info is niet te controleren. Begin er maar aan als ze een bronvermelding vragen. (En geloof me, dat doen ze hier).
Een scan van je paspoort posten? Nee dus. Voor ons kan je dus evengoed Maria, 18 jaar uit het Braziliaanse Raziros zijn.

Citaat:

Heb al jaren een grote interesse voor de politiek. En de laatste tijd volg ik ook steeds meer de politiek in het buitenland, waaronder die van Belgie. Daarom heb ik besloten eens lid te worden van dit forum.
Dat is een veelgemaakte beginnersfout ja. Men wil iets over politiek te weten komen en men komt naar Politics... Ik moet toegeven, de naam is een beetje misleidend maar als er iets is wat je hier niet gaat vinden is het... ja sorry hoor.

Citaat:

Ik ben ook actief in de politiek. Ik ben lid van de partij D66 en daarvoor gemeenteraadslid in Eindhoven.
En jij hebt zoveel tijd over dat je helemaal naar een Belgische website kan surfen om daar over politiek te gaan leuteren? Weet jou burgemeester dat wel? Zijn er geen dringendere dingen aan te pakken in PSV-stad?

Citaat:

Belgie vind ik verder een leuk land waar ik vaak in mijn vrije tijd naartoe ben geweest. Jullie blinken uit in lekker bier brouwen. En er worden goede strips getekend (hoewel met name aan de Waalse kant, dat wel).
Alla, bier en strips en ze denken dat ze Belgie kennen... Nou gauw effe sneren naar de Vlamingen (de Walen hebben betere strips!!) en dan denken dat ze dat hier sympatiek gaan vinden. Misschien verwijs je best nog even naar de Brusselse wafels en de pralines dan gaan ze hier helemaal bananas.

Citaat:

Fantastisch!!
Maar doe dat wel even buiten K&K.

Soit, ik wil de feestvreugde niet bederven (Houzee voor het nieuwe forumlid!!) en wens Maria dan ook veel plezier alhier.
:cheer:

;-)

Dronkoers 28 november 2011 11:20

:cheer: Bier :cheer:

Derk de Tweede 28 november 2011 11:20

Citaat:

Ik ben Rogier, 28 jaar, en woon in de Nederlandse stad Eindhoven. Heb al jaren een grote interesse voor de politiek. En de laatste tijd volg ik ook steeds meer de politiek in het buitenland, waaronder die van Belgie. Daarom heb ik besloten eens lid te worden van dit forum.

D66 ?

Vleesch nog Vis.

Dronkoers 28 november 2011 11:24

:cheer: Tukkers :cheer:

maddox 28 november 2011 11:34

Eindhoven, een Roboteers-nest... Wat wil je, met die TU achter de hoek.

Maar, D66.... arg.

Dronkoers 28 november 2011 11:43

:cheer: Mitra Van Bergen :cheer:

guido 007 28 november 2011 11:45

Citaat:

Boeit me dus echt niet.
Ik sta heus niet te wachten op nog meer Hollanders op dit forum.

vlijmscherp 28 november 2011 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5830031)
Boeit me dus echt niet.

Hij is van Eindhoven, dus daar al geen probleem.

Anna List 28 november 2011 12:01

Citaat:

to do : kennis van de Vlaamse literaire strip bijspijkeren.

Dronkoers 28 november 2011 12:05

:cheer: Effenaar :cheer:

Scherven A. Mok 28 november 2011 12:06

Bovenbuur die hier al langer vertoeft, is ook van Eindhoven.

Anna List 28 november 2011 12:07

ga samenwonen.

SDG 28 november 2011 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5830031)
Boeit me dus echt niet.

'Nederlanders' vervangen door 'Joden'.

Dronkoers 28 november 2011 12:11

:cheer: Philips :cheer:

Dronkoers 28 november 2011 12:13

:-( Mathildelaan :-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be