![]() |
Censuur: Men heeft mij voor deze draad uitgesloten!
http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=158299&page=28
1 Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten. 2 Verder heeft men mijn enige post in dit draad kennelijk verwijderd. Ik kan hem namelijk niet terugvinden, en hij staat ook niet in mijn lijst van geplaatste berichten. Jazaker stond al vroeg op mijn Negeerlijst en ik heb altijd het idee gehad dat de mensen die hier op dit forum zo onbehoorlijk tegen mij tekeer gaan wel bijzonder gekwelde persoonlijkheden moeten zijn die van de omgeving het groene licht kregen dat tekeergaan tegen de NEEGER sociaal acceptabel is. Een zekere Double adviseerde mij suïcide omdat men mijn blauw bloed is zwart bloed theorie afwees. Dit advies zegt veel meer over Double, dan over mij of mijn onderzoeken naar de etniciteit van de Europese adel. Vanuit deze, voor mij, geblokkeerde draad krijg ik wat biografische info van Jazeker en zie werkelijk dat hij het heel moeilijk gehad moet hebben. Ik vroeg mij af waarom Raf, de ambassadeur van het Homosexuele Vlaamse Smaldeel niet welkom zou zijn op de begrafenis? Vanuit jullie ideologie, blijkbaar ook gedragen door St. Jazeker, zijn het toch de moslim allochtonen die geen homo's tolereren? |
:rofl:
|
Al 44 keer aangeklikt, maar slechts één reactie. Wonderlijk.
Ik heb geen overtreding begaan, ik ben niet gebannen, maar ik heb geen toegang tot een normaal discussie draad, waarbij men zonder waarschuwing mijn post heeft verwijderd. |
Citaat:
als t goed is, mag het ook eens gezegd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom zit je met je blote tieten in een herdenkingsdraad? Is dat de nieuwe rouwkleding? Ik ben tenminste gekleed in mijn witte cirkeljurk, met kashmier stola en muts. Ondergoed tot op de knie, dikke wollen kousen, een linnen hemd, en mijn zwarte tieten in een soort gordeltje, zodat ik ze goed kon laten uitpuilen, hoewel ik van nature al goed voorzien ben. |
Citaat:
Maar dat uitweiden over zijn verdiensten, maar ook de oorzaak van zijn dood die ik verbind met zijn gedrag op dit forum, lijken mij toch wel voer voor discussie. Ik begrijp dat Hitler een zuster had die hem door dik en dun bleef steunen, maar ook zij zal wel begrepen hebben dat niet iedereen met Hitler wegliep. |
Citaat:
|
Citaat:
Raf was daar niet welkom. Dat was alles. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De paus leest dagelijks de bijbel, waarin porrrrrno staat, dus is hij constant hitsig. Vandaar die gewaden, want daar valt de erectie niet op, toen ik laatst in Marokko was, je weet wel, ze dragen ook gewaden, werd ik....oeps, laat maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be