Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   wie zal minister van migratie worden ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163917)

peter1962 28 november 2011 17:52

wie zal minister van migratie worden ?

dat is voor mij een belangrijke vraag. Persoonlijk hoop ik dat ze dat aan Turtelboom geven. Dat is een taaie tante, met haar op haar tanden en die geen schrik heeft om tegen de haren in te strijken.
Rampscenario zou zijn om dat aan Milquet of Wathelet te geven.

Bokkenreyder 28 november 2011 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5830868)
dat is voor mij een belangrijke vraag. Persoonlijk hoop ik dat ze dat aan Turtelboom geven. Dat is een taaie tante, met haar op haar tanden en die geen schrik heeft om tegen de haren in te strijken.
Rampscenario zou zijn om dat aan Milquet of Wathelet te geven.

Komt zeker in handen van een Franstalige van links allooi! :evil:

Anna List 28 november 2011 17:54

Onckelinckx

Zucht 28 november 2011 18:17

Philippe Moureaux lijkt me wel geschikt. Heel België een Molenbeek.

peter1962 28 november 2011 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5830874)
Onckelinckx

zou me zeeer sterk verwonderen als die deze post zou willen, laat staan dat ze hem zou aanvaarden als de andere dit met een strik er rond zouden aanbieden.
Die zal gaan voor een echt machtsdepartement, niet voor geneuzel. Ik heb meer schrik van cdh, types zoals Milquet die godverdomme illegalen ging bezoeken die een kerk hadden bezet en daar in hongerstaking gingen.
Wathelet, die ziet dan weer enkel de legistieke obstakels, en dat is zijn reden om niets te doen. We hebben geen minister nodig wiens centrale actiepunt is om op zijn duim te gaan zitten.

stuyckp 28 november 2011 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5830962)
zou me zeeer sterk verwonderen als die deze post zou willen, laat staan dat ze hem zou aanvaarden als de andere dit met een strik er rond zouden aanbieden.
Die zal gaan voor een echt machtsdepartement, niet voor geneuzel. Ik heb meer schrik van cdh, types zoals Milquet die godverdomme illegalen ging bezoeken die een kerk hadden bezet en daar in hongerstaking gingen.
Wathelet, die ziet dan weer enkel de legistieke obstakels, en dat is zijn reden om niets te doen. We hebben geen minister nodig wiens centrale actiepunt is om op zijn duim te gaan zitten.

Het zal 9/10 Wathelet zijn. Nu is hij staatssecretaris, tenzij ik me vergis, en in de volgende legislatuur is hij minister. Kwestie van beloning voor wanbeleid, of beter geformuleerd, geen beleid.

freelancer 28 november 2011 18:48

Ik gok op Gennezke...

Elbow 28 november 2011 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5831007)
Ik gok op Gennezke...

Ik hoop van niet. Dat wordt een drama.

Salvadorii 28 november 2011 19:14

wie zal minister van migratie worden ?

Kweeni - hoeveel blinde doof-stomme parlementsleden heeft de PS?

acR0B0T 28 november 2011 19:15

hopelijk een liberaal

Salvadorii 28 november 2011 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5830962)

Ummm, beter dan een regering zonder PS ministers, en ook Reynders van financieen weghouden... good luck with that...

matthias999 28 november 2011 19:18

Flahaut moet minister van het leger worden. Dan kan men terug gans het leger verfransen.

Salvadorii 28 november 2011 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5831055)
Flahaut moet minister van het leger worden. Dan kan men terug gans het leger verfransen.

Plus gratis tenten voor iedereen (allé iedereen die op Flahaut kan stemmen)...

peter1962 28 november 2011 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5831003)
Het zal 9/10 Wathelet zijn. Nu is hij staatssecretaris, tenzij ik me vergis, en in de volgende legislatuur is hij minister. Kwestie van beloning voor wanbeleid, of beter geformuleerd, geen beleid.

Dan zitten we met een levensgroot probleem vrees ik...

peter1962 28 november 2011 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5831007)
Ik gok op Gennezke...

Wees maar zeker dat dit departement absoluut niet zal opgeeist worden door de spa, forget it. Trouwens, het is niet omdat gennez zo dom was om te hengelen naar een ministerschap, dat ze het ook zal krijgen. Dat was een stommiteit van jewelste en dat zal ze spoedig ontdekken (denk ik toch hee...)

Salvadorii 28 november 2011 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5831061)
Dan zitten we met een levensgroot probleem vrees ik...

Enkele tienduizenden levensgrote problemen zou ik eerder zeggen...

matthias999 28 november 2011 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5831057)
Plus gratis tenten voor iedereen (allé iedereen die op Flahaut kan stemmen)...

Geen gratis hangmatten?

Salvadorii 28 november 2011 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 5830937)
Philippe Moureaux lijkt me wel geschikt. Heel België een Molenbeek.

En als 't fout loopt is het dan toch maar een fait divers...

Salvadorii 28 november 2011 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5831084)
Geen gratis hangmatten?

In Wallonie krijgt iedereen al een gratis hangmat dankzij de Vlaamse belastingsbetaler, de markt is zowat verzadigd....

stuyckp 28 november 2011 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5831066)
Wees maar zeker dat dit departement absoluut niet zal opgeeist worden door de spa, forget it. Trouwens, het is niet omdat gennez zo dom was om te hengelen naar een ministerschap, dat ze het ook zal krijgen. Dat was een stommiteit van jewelste en dat zal ze spoedig ontdekken (denk ik toch hee...)

Denk ik niet, ze wordt zeker minister. Van ontwikkelingshulp of zo.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be