![]() |
Asiel en Migratie is al rond.
http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...migratie.dhtml
Na enkele uren onderhandelen is er al een akkoord over asiel en migratie in de brand geslepen. Men hoopt op een regering tegen midden volgende week. |
hebben ze er nu een minister bij??of heb ik het mis...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als die niet op tijd klaar is maak ik er een issue van. |
Citaat:
:belgievl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom geen onmiddellijke en duidelijke persmededeling daarover ? |
Citaat:
Je kunt dat ook voor niks anders gebruiken, hé? |
Citaat:
Ja, bloed, zweet en tranen van Vlamingen dat hoort niet in de hogere kringen he... enkele hun geld, goud en zilver... |
Citaat:
|
Citaat:
3x Entrez, votez pour moi 1x Outlook good 3x Reply Hazy 2x Neeje, Neeje, nee neen, begint ni 1x Je suis le Roi Soleil, le neerlandais me n'interesse pas 7x respons die in 2018 beslist zal worden als ik op pensioen ben ok dikke poen verdien in de prive obv overheidsconnecties - c'est comme ca que la Belgique marche n'est-ce pas? Citaat:
Maar ik ben vrij zeker dat ze een een zeventienzijdige werpbare voorwerp uit kunststof kunnen ontwikkelen binnen enkele deccenia... |
Dat gaat een goed akkoord zijn.
|
Citaat:
Het enige dat er zoal bekend is ,is dat men slechts één taal van het land moet kennen ,en of aanleren ,en de keuze daarin volledig vrij is,onafhankelijk van het gewest waar de asielzoeker verblijft... Dus de "fransklapkes" kunnen ongehinderd Vlaanderen binnenstromen... En is het dus een kwestie van tijd vooralleer zij hun eis gaan afdwingen om in hun "klapke" te woord te worden gestaan bij de Vlaamse administraties... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be