![]() |
Beke: "Nva verblokt".
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...olksunie.dhtml
Het potje zand in de ogen van het volk gooien is bij deze uit de startblokken. De tradio's zullen de komende weken/maanden nva zo hard zwart maken in de hoop dat het volk bij de volgende verkiezingen terug op hen zal stemmen. Nva moet er beslist aan!! Waarom geen papier tekenen om het "cordon sanitaire" officieel te maken? Quote van de week: Citaat:
Ik begin meer en meer van deze partij te walgen. Deze afschuwelijke reactie van Beke bewijst dat CD&V nog helemaal de oude cvp is uit de jaren 60-70. Enkel maar een andere naam.. Misschien dat men hun naam beter kan veranderen in CD&B?? één ding sta vast: De CVP moet tijdens de gemeenteraadsverkiezingen volledig in de grond geboord worden. |
Je was me net voor, zal de moderatie vragen om de draden samen te voegen.
|
We kunnen alleen maar hopen dat BDW aan het luisteren is.
Als hij het al wil horen van zijn goede vrienden bij de CVP. |
Citaat:
|
Ze zijn nu al bezig met een cordon voor NVA voor te bereiden vrees ik (al hebben ze dat nu in principe ook al gedaan).
|
(wat een afschuwelijke site heeft HLN 8O :roll: :oops: )
|
Citaat:
Wie nu nog durft te beweren dat nva zelf opzij is gaan staan is bekrompen. |
Aan de N-VA'ers om voor het publiceren van de Humo met hun besparingsplan af te komen.
|
Citaat:
Stond er in de kranten van verleden week niet dat bij de oplossingen om uit de zoveelste Di Rupo impasse te geraken met bijvoorbeeld een noodkabinet zonder de PS, als voorwaarde gold, dat dit kabinet er enkel kon komen als men het huidige communautaire akkoord onverkort uitvoerde. Bewijs, dat vooral de franstaligen dit akkoord appreciëren omdat het hen zo bevoordeligt. |
Citaat:
|
Citaat:
Samenwerking met het VB, in welke vorm dan ooit, is de enige optie met mogelijk succes voor de N-VA. |
Citaat:
Hij heeft in de afgelopen weken bijna staan smeken om een regering te vormen met hem om Belgie te redden. |
Citaat:
|
Salvadorii: Beke verhuisnegert verder...
|
Dat er nog mensen zijn die hiervan verschieten....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stop eens als V-partijen met elkaar in de haren te zitten! Die traditio's lachen zich een breuk als ze zoiets lezen! Dat plezier wil je hen toch niet doen zeker! Er is voorals nog maar één vijand: het Belgisch establishment met al zijn negatieve facetten! Daarna is er nog tijd genoeg om tegen elkaar spierballen te rollen! Nu is er maar één doel! :evil:
|
Ik kijk alvast uit naar de lokale verkiezingen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be