![]() |
Lap, het begint al
In La Dernière Heure staat vandaag:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ma goed, uiteindelijk is dit geen nieuws hoor. Een verhuis van ambtenaren neemt sowieso 2 jaar in beslag. je moet eerst akkoorden sluiten tussen de federale overheid en de gewesten/gemeenschappen (dat kan lang duren, zie plantentuin), nadien moeten die entiteiten nog plaats vinden om die ambtenaren te kunnen zetten en werk vinden om ze bezig te houden en pas dan kan je een datum prikken. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn voorspelling: men eist dat eerst de vlaamse toegevingen gebetonneerd worden en dan komt er van een splitsing van bhv niets van in huis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat had ge anders gedacht van de Walen hun mañana-cultuur? Nous avons l'argent et ils ont le temps, want kun kalf(ke) ligt reeds 40 jaar op de bodem van de beek...
Als een rotverwende, onverantwoordelijke nest beroepsparasieten die nog het liefst van al bijten in de hand die hen al decennia voedt, flaneren ze door de conjunctuur zonder zich daar ook maar het minste van aan te trekken. Ondertussen zullen er zoveel grendels en bellen ingebouwd zijn, dat de hele staatshervorming meer weg zal hebben van de Citadel van Namen dan van een akkoord. Ik emigreer. Trekt uw plan ermee. |
Citaat:
|
Citaat:
Of nee, wacht, dat gebeurt nu officieus ook al. :-( |
Op mijn oorspronkelijke vraag komt nu een duidelijk antwoord.
In De Tijd nu, voordat sommige mensen opnieuw op de boodschapper gaan schieten... Citaat:
|
Charles Michel heeft uiteraard gelijk: een aantal institutionele hervormingen zijn gekoppeld aan wijzigingen van de Grondwet, met name van artikels die NIET voor herziening vatbaar verklaard zijn !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be