![]() |
'Moslimstudenten weigeren evolutieles'
De weg terug?
Citaat:
|
Citaat:
Als bepaalde studenten de evolutieleer niet kennen, kunnen ze niet slagen. Aan hen is de opdracht om een voldoende voor het vak te halen. |
Citaat:
Koran [25:52] "Luistert niet naar de ongelovigen en bestrijdt hen met grote ijver." http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel2.html |
Citaat:
|
Ik sluit me daarbij aan hoewel ik e.e.a. iets scherper zou willen stellen.
Het geeft namelijk aan waarom moslims achtergesteld blijven en in hun zinloze kringetje blijven rondlopen. Het is een maatstaf waarom ze met de nek worden aangekeken. |
En straks verdwijnen die lessen van de rooster om de arme moslims niet teveel voor het hoofd te stoten... En dan klagen ze weer dat het niveau van het onderwijs achteruit gaat ...
Echt wel een vooruitgang die multicul... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zouden ze dat moeten kennen ? Diploma halen staat bij velen het allerlaatst op het lijstje met prioriteiten.
|
Citaat:
|
On topic : gewoon buizen.
|
Ook in Amerika gaan er stemmen op om in sommige plaatsen (zoals Texas) het creationisme verplicht te maken in openbare scholen. Indien een referendum daarover zou gehouden worden zou dit een meerderheid kunnen krijgen. De grondwet echter bepaalt dat publieke middelen niet mogen gebruikt worden om een bepaalde religie te promoten.
Die studenten zouden moeten beseffen met welke middelen de onderwijsinstellingen worden gefinancierd. Als ze met eigen middelen hun scholen willen financieren om sprookjesverhalen te onderwijzen dan kan daar geen probleem mee zijn. Of het een ernstige en volwaardige opleiding is, dat is een andere zaak maar niet mijn probleem. |
Da's heel simpel, dikke nul en hun diploma kunnen ze steken waar de zon niet schijnt!
|
Dit is reeds lang gekend. Het is ook één van de vele redenen waarom ik niets moet hebben van het appeasen van de Islam als doctrine. Behandel de Islam a.u.b. met evenveel kritiek als het Christendom. Helaas, mensen durven niet nadenken.
|
Citaat:
|
(Weliswaar off topic, maar soms moet aperte onzin een weerwoord krijgen.)
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Goed gezegd. Zo is het inderdaad. Een zeer rake analyse. Dat is nu inderdaad aan het gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
Peace. :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be