![]() |
Een ludieke actie om onze afkeer te tonen..
Ik bedacht daarstraks een ludieke actie om onze walging en afkeer tegenover de onderhandelaars en 'staatsmannen' te tonen. Als we één van deze politici tegenkomen houden we hem/haar (vermoedelijk hem) staande om te trakteren op een portie spuug. Met deze hilarische metafoor maakt éénieder duidelijk dat we niet alleen figuurlijk op deze regering spuwen.:-D;-)
Betere ideeën mogen natuurlijk ook altijd! :cheer: Het staat overigens iedereen vrij om een gefundeerde discussie aan te gaan met de desbetreffende volksvertegenwoordigers, maar ik denk niet dat dat zoden aan de dijk zet.:-P |
Inderdaad eens goe in hun ogen speeken of hun uwe rug toedraaien.
|
Of een beerkar leegspuiten tegen de gevel van hun villa, ...
|
Citaat:
|
Ik zou zeggen: hou u vooral niet in.. ge hebt al 550 dagen gewacht.
Dat van die beerkar vind ik geniaal.. De mannen van het vitess'ke de vuilste septische put van Brussel laten uitzuigen en daarmee volle speed richting wetstraat 16. Stront is ook geld.. Daarmee zijn we alvast vrijgesteld van een deel van de belastingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1) Ik haat Belgie, maar ik haat ludieke acties nog veel meer.
2) Dit is geen ludieke actie, het is een oproep tot (onhygenisch en potentieel ziekte-verspreidende) agressie. Zwak hoor - ge zijt even ludieke als Feldwebel Besien en de SA-taktieken van zijn partijgenoten... 3) Als ge toch wilt spuwen, spuw op de grond (gelijk een gentleman lol). Ge maakt uw mening duidelijk zonder de huisnegers een excuus te geven om zich superieur te voelen. Noot - dit is geen ludieke actie. |
Citaat:
|
Als ik er ene op straat tegenkom, zullen gemeende complimenten als Goeiedag Volksverrader of Hallo Collaborateur, onze Belgische lakeien ook wel waarderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be