Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Een ludieke actie om onze afkeer te tonen.. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163967)

poekieJ 29 november 2011 16:40

Een ludieke actie om onze afkeer te tonen..

Ik bedacht daarstraks een ludieke actie om onze walging en afkeer tegenover de onderhandelaars en 'staatsmannen' te tonen. Als we één van deze politici tegenkomen houden we hem/haar (vermoedelijk hem) staande om te trakteren op een portie spuug. Met deze hilarische metafoor maakt éénieder duidelijk dat we niet alleen figuurlijk op deze regering spuwen.:-D;-)

Betere ideeën mogen natuurlijk ook altijd! :cheer:

Het staat overigens iedereen vrij om een gefundeerde discussie aan te gaan met de desbetreffende volksvertegenwoordigers, maar ik denk niet dat dat zoden aan de dijk zet.:-P

Herr Flick 29 november 2011 16:44

Inderdaad eens goe in hun ogen speeken of hun uwe rug toedraaien.

Herr Flick 29 november 2011 16:45

Of een beerkar leegspuiten tegen de gevel van hun villa, ...

Amon_Re 29 november 2011 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5832563)
Of een beerkar leegspuiten tegen de gevel van hun villa, ...

Wel het adres dubbel checken

Vigilante VL 29 november 2011 16:47

Ik zou zeggen: hou u vooral niet in.. ge hebt al 550 dagen gewacht.

Dat van die beerkar vind ik geniaal.. De mannen van het vitess'ke de vuilste septische put van Brussel laten uitzuigen en daarmee volle speed richting wetstraat 16. Stront is ook geld.. Daarmee zijn we alvast vrijgesteld van een deel van de belastingen.

HOUZEE ! 29 november 2011 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5832554)
Ik bedacht daarstraks een ludieke actie om onze walging en afkeer tegenover de onderhandelaars en 'staatsmannen' te tonen. Als we één van deze politici tegenkomen houden we hem/haar (vermoedelijk hem) staande om te trakteren op een portie spuug. Met deze hilarische metafoor maakt éénieder duidelijk dat we niet alleen figuurlijk op deze regering spuwen.:-D;-)

Het staat overigens iedereen vrij om een gefundeerde discussie aan te gaan met de desbetreffende volksvertegenwoordigers, maar ik denk niet dat dat zoden aan de dijk zet.:-P

het niveau van een flamingant :roll:

freelancer 29 november 2011 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5832637)
het niveau van een flamingant :roll:

De zee zullen we hopelijk toch mogen houden?... 8O

HOUZEE ! 29 november 2011 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5832656)
De zee zullen we hopelijk toch mogen houden?... 8O

als jullie het rechtsextremisme afzweren

Glenneke 29 november 2011 23:20

Citaat:

De zee zullen we hopelijk toch mogen houden?...
Daar wordt onmiddellijk een draad voor gezet stel u voor dat we daar onze huidige generatie (bijna) ministers in gaan verzuipen

Zucht 29 november 2011 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5832554)

Wel éérst in den spastischen daarm een uitgebreide lunch gaan nuttigen. Dan wordt het wat meer dan spuug.

Salvadorii 29 november 2011 23:38

1) Ik haat Belgie, maar ik haat ludieke acties nog veel meer.
2) Dit is geen ludieke actie, het is een oproep tot (onhygenisch en potentieel ziekte-verspreidende) agressie. Zwak hoor - ge zijt even ludieke als Feldwebel Besien en de SA-taktieken van zijn partijgenoten...
3) Als ge toch wilt spuwen, spuw op de grond (gelijk een gentleman lol). Ge maakt uw mening duidelijk zonder de huisnegers een excuus te geven om zich superieur te voelen. Noot - dit is geen ludieke actie.

den ambetantsten 29 november 2011 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5833480)
1) Ik haat Belgie, maar ik haat ludieke acties nog veel meer.
2) Dit is geen ludieke actie, het is een oproep tot (onhygenisch en potentieel ziekte-verspreidende) agressie. Zwak hoor - ge zijt even ludieke als Feldwebel Besien en de SA-taktieken van zijn partijgenoten...
3) Als ge toch wilt spuwen, spuw op de grond (gelijk een gentleman lol). Ge maakt uw mening duidelijk zonder de huisnegers een excuus te geven om zich superieur te voelen. Noot - dit is geen ludieke actie.

I have one word for you: LYSOMUSIL! en slijmpkes zijn history! :thumbsup:

Diego Raga 29 november 2011 23:57

Als ik er ene op straat tegenkom, zullen gemeende complimenten als Goeiedag Volksverrader of Hallo Collaborateur, onze Belgische lakeien ook wel waarderen.

den ambetantsten 30 november 2011 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 5833519)
Als ik er ene op straat tegenkom, zullen gemeende complimenten als Goeiedag Volksverrader of Hallo Collaborateur, onze Belgische lakeien ook wel waarderen.

Vaste prik bij die gasten is de vraag: hoe is 't, alles goed? Ge moet ze dan ne keer hun gezicht zien trekken als ge beleefd zegt: nie goe! De "help, ik wil hier weg" staat op hun gezicht te lezen op zo'n moment. Goddelijk! Daarvoor alleen al zou 'n mens 't doen! Toch?

Diego Raga 30 november 2011 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten (Bericht 5833546)
Vaste prik bij die gasten is de vraag: hoe is 't, alles goed? Ge moet ze dan ne keer hun gezicht zien trekken als ge beleefd zegt: nie goe! De "help, ik wil hier weg" staat op hun gezicht te lezen op zo'n moment. Goddelijk! Daarvoor alleen al zou 'n mens 't doen! Toch?

'k Ga een paar dagen verlof nemen en in de Wetstraat wat rondkuieren ... :lol:

Salvadorii 30 november 2011 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 5833519)

Ik durf wedden dat ze huisneger erger zullen vinden hoor :-)

Diego Raga 30 november 2011 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5832698)
als jullie het rechtsextremisme afzweren

Alleen als jullie dat doen met het belgisch extermisme.

Diego Raga 30 november 2011 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5833570)
Ik durf wedden dat ze huisneger erger zullen vinden hoor :-)

Ha, Kunta Kinté...

Salvadorii 30 november 2011 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 5833567)
'k Ga een paar dagen verlof nemen en in de Wetstraat wat rondkuieren ... :lol:

Tip om niet in de problemen te komen - gewoon huisnegerachtig doen, en bij elke gelegnheid uw eigen zakken vullen; ze zullen denken dat ge er thuis hoort :-)

Salvadorii 30 november 2011 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 5833572)
Ha, Kunta Kinté...

lol, ja als ze in de wetstraat uw naam moet geven zeg vooral dat - ze zullen denken "ik weet niet of dat echt zijn naam is, maar hij heeft de juiste houding" (Belgische flikken zijn niet erg snugger - ze horen een vreemd geluid uit een kelder waar meisjes verstopt zitten en vinden niks pfff). Ook zo veel mogelijk "Oui, mesjeu" en "Bien sjure, mesjeu" zeggen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be