![]() |
Waarom is er hier geen bejaardendraad?
De vraag is duidelijk.
Zouden de bejaarden schrik hebben soms zich als dusdanig te laten kennen? Omdat ze dan van Alzheimer zouden kunnen beschuldigd worden? Moet bij seniel gedrag op forum geen verzachtende omstandigheden aangerekend worden voor bejaarden? Ik ben hier daarentegen al tegen negatieve discriminatie van ouderen opgelopen. Bejaarden terug naar de werkplaats sturen bv. Zeggen dat ze beter bij de kaartclub gaan van het rusthuis eerder dan kwatrijnen maken voor Forum, (ik ben dan maar Limericks gaan maken) ...Je hysterisch noemen als je uitdrukt te vermoeden dat je de Vlaamse Onafhankelijkheid niet meer gaat meemaken, etc... Ik vind dat men de ouderen wat met wat meer respect moet behandelen.:twisted: Maar misschien is er een bejaarde met lef die eens een bejaardendraad durft aan te maken voor de bejaarden? |
Er is toch ook geen peuterdraad? Hoewel... 8-)
|
Citaat:
|
Hoezo? Je struikelt hier over de bejaardendraden.
|
Wie wil er nu een bejaarde zijn ? 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik las behaardendraad :mrgreen:
draad op laptop op 380 volt |
Mss is er geen bejaardendraad omdat hier geen(of heel weinig) bejaarden zitten? Trouwens: wanneer is men volgens TS bejaard? Op z'n 60? 65?70?
|
Hier kruipen die allemaal gezellig bijeen.
|
Citaat:
|
Vanaf 40 ? Dan zit het hier vol oude zageventen. :-)
|
Die zitten hier in allemaal die cafe's en striptease bars.
|
Citaat:
Verder bezoek ik die site nooit. Niet zo aantrekkelijk. Ik kan trouwens ook niet meer inloggen. Zou opnieuw moeten onderhandelen en/of her-registreren. Groot gebruikers-ongemak., vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals kortingpasjes en vrijheid van de arbeidsmarkt en anciënniteitsvergoeding bij de dop en brugpensioen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be