Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarom is er hier geen bejaardendraad? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163988)

eno2 29 november 2011 23:39

Waarom is er hier geen bejaardendraad?

De vraag is duidelijk.
Zouden de bejaarden schrik hebben soms zich als dusdanig te laten kennen?
Omdat ze dan van Alzheimer zouden kunnen beschuldigd worden? Moet bij seniel gedrag op forum geen verzachtende omstandigheden aangerekend worden voor bejaarden? Ik ben hier daarentegen al tegen negatieve discriminatie van ouderen opgelopen. Bejaarden terug naar de werkplaats sturen bv. Zeggen dat ze beter bij de kaartclub gaan van het rusthuis eerder dan kwatrijnen maken voor Forum, (ik ben dan maar Limericks gaan maken) ...Je hysterisch noemen als je uitdrukt te vermoeden dat je de Vlaamse Onafhankelijkheid niet meer gaat meemaken, etc...
Ik vind dat men de ouderen wat met wat meer respect moet behandelen.:twisted: Maar misschien is er een bejaarde met lef die eens een bejaardendraad durft aan te maken voor de bejaarden?

Txiki 29 november 2011 23:55

Er is toch ook geen peuterdraad? Hoewel... 8-)

eno2 29 november 2011 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5833514)
Er is toch ook geen peuterdraad? Hoewel... 8-)

Natuurlijk, je hoewel-reserve is terecht: gezien we terug kinds worden is een bejaardendraad ook een peuterdraad..

Steve_M 29 november 2011 23:58

Hoezo? Je struikelt hier over de bejaardendraden.

Biggles 29 november 2011 23:59

Wie wil er nu een bejaarde zijn ? 8O

eno2 30 november 2011 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Biggles (Bericht 5833527)
Wie wil er nu een bejaarde zijn ? 8O

Wat heeft dat er nu mee te maken. Er zijn bejaarden, waarom dan geen draden? Of zelfs een subforum?

eno2 30 november 2011 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5833525)

Waar? Je bedoelt iets anders! Een discriminatie!

giserke 30 november 2011 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5833484)
De vraag is duidelijk.
Zouden de bejaarden schrik hebben soms zich als dusdanig te laten kennen?
Omdat ze dan van Alzheimer zouden kunnen beschuldigd worden? Moet bij seniel gedrag op forum geen verzachtende omstandigheden aangerekend worden voor bejaarden? Ik ben hier daarentegen al tegen negatieve discriminatie van ouderen opgelopen. Bejaarden terug naar de werkplaats sturen bv. Zeggen dat ze beter bij de kaartclub gaan van het rusthuis eerder dan kwatrijnen maken voor Forum, (ik ben dan maar Limericks gaan maken) ...Je hysterisch noemen als je uitdrukt te vermoeden dat je de Vlaamse Onafhankelijkheid niet meer gaat meemaken, etc...
Ik vind dat men de ouderen wat met wat meer respect moet behandelen.:twisted: Maar misschien is er een bejaarde met lef die eens een bejaardendraad durft aan te maken voor de bejaarden?

Baneen, der zitten er hier genoeg hoor. Gewoon een logo van BuB gebruiken, en je hebt een excuus.

giserke 30 november 2011 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5833525)

Bejaarden liggen precies in de weg?

eno2 30 november 2011 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5833554)
Bejaarden liggen precies in de weg?

nee, draden

Scherven A. Mok 30 november 2011 07:45

ik las behaardendraad :mrgreen:
draad op laptop op 380 volt

Trixie 30 november 2011 08:32

Mss is er geen bejaardendraad omdat hier geen(of heel weinig) bejaarden zitten? Trouwens: wanneer is men volgens TS bejaard? Op z'n 60? 65?70?

Scherven A. Mok 30 november 2011 08:53

Hier kruipen die allemaal gezellig bijeen.

giserke 30 november 2011 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5833827)
Mss is er geen bejaardendraad omdat hier geen(of heel weinig) bejaarden zitten? Trouwens: wanneer is men volgens TS bejaard? Op z'n 60? 65?70?

Vanaf 40

hurricane 30 november 2011 09:35

Vanaf 40 ? Dan zit het hier vol oude zageventen. :-)

Herr Flick 30 november 2011 09:47

Die zitten hier in allemaal die cafe's en striptease bars.

eno2 30 november 2011 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 5833853)
Hier kruipen die allemaal gezellig bijeen.

Yep. Ken ik. Heb ongeveer een maand wegens inschrijfproblemen met de helpdesk aldaar moeten onderhandelen om lid te kunnen worden van hun software e-mailclub. Dat is gelukt en nu loopt mijn inbox dagelijks vol met tientallen e-mails en ik kan niet meer uitschrijven.
Verder bezoek ik die site nooit. Niet zo aantrekkelijk. Ik kan trouwens ook niet meer inloggen. Zou opnieuw moeten onderhandelen en/of her-registreren. Groot gebruikers-ongemak., vind ik.

Vigilante VL 30 november 2011 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5833938)
Yep. Ken ik. Heb ongeveer een maand wegens inschrijfproblemen met de helpdesk aldaar moeten onderhandelen om lid te kunnen worden van hun software e-mailclub. Dat is gelukt en nu loopt mijn inbox dagelijks vol met tientallen e-mails en ik kan niet meer uitschrijven.
Verder bezoek ik die site nooit. Niet zo aantrekkelijk. Ik kan trouwens ook niet meer inloggen. Zou opnieuw moeten onderhandelen en/of her-registreren. Groot gebruikers-ongemak., vind ik.

Beggars can't be choosers.

eno2 30 november 2011 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5833827)

tegenwoordig klappen ze van 50+ -sers en krijg je ook effectief allerlei bejaardenvoordelen op die leeftijd.

Zoals kortingpasjes
en vrijheid van de arbeidsmarkt
en anciënniteitsvergoeding bij de dop
en brugpensioen

giserke 30 november 2011 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5833962)
tegenwoordig klappen ze van 50+ -sers en krijg je ook effectief allerlei bejaardenvoordelen op die leeftijd.

Zoals kortingpasjes
en vrijheid van de arbeidsmarkt
en anciënniteitsvergoeding bij de dop
en brugpensioen

Ouderdomsverlof

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be